Koja prevara! Prodaju priću o EKO prihvatljivosti električnih auta a nitko ne govori koliko je energije utrošeno u proizvodnji energije za punjenje tih baterija, CO2 izbačeno pritom, koliko treba energije za proizvest te baterije, za proizvest taj auto i energije za disribuirat po prodajnim centrima milijune auta diljem svijeta?? Nameče se teza da je to CO2 free a u biti cijela agenda oko CO2 fame globalnog zatoljenja je LOVA-PROFIT-ZARADA na novim tehnologijama!
pc
pcsimke
04.12.2019.
Odustani
nije bez emisija ali je definitivno manje nego benzin/disel
Te
TechExpert
04.12.2019.
Odustani
korisnost elektricnog motora je daleko veca od klasicnog na unutarnje sagorijevanje, pa kad uzmes interval od nekih 200 tisuca prijedjenih kilometara, ispada da
iako je auto vukao struju iz primjerice termoelektrane na ugljen, i dalje zagadjuje 2-3 puta manje od klasicnog! Drugo, elektricni auto moze struju dobiti i iz primjerice nuklearke, pa tad govorimo od 10 puta manjem zagadjenju. Evo Norvezani su ove godine prvi put kupovali vise EV vozila od klasicnih, kod njih se sva struja dobiva iz hidroelektrana, tako da se oni zaista voze sa gotovo 0 emisija! Poanta price je da ce EV vozila s napretkom u energetici postajati sve zelenija i zelenija, dok ce klasicni ICE uvijek spaljivati gorivo pod nasim nosom i zagadjivati planet i nase zdravlje!
Prikaži još ↓
Jaffa
04.12.2019.
Odustani
Samo da nadodam da će puštanjem u pogon ITER-a za par godina krenuti i ubrzani razvoj fuzijskih reaktora. A tu je i Kina sa svojim rješenjima. Proizvodnja el. e
nergije u budućnosti će biti prilično čista.
Prikaži još ↓
tocilo
04.12.2019.
Odustani
@TechExpert,Norvezani su najveći licemjeri sto se tiče borbe za čist okoliš.Najveći su proizvođač nafte u europi,peti najveći izvoznik nafte u svijetu,a naftn
a industrija im ima 25% udjela u BDP-u.
Dakle zahvaljujući izvozu tj.prodaji fosilnih goriva,koji zagaduju okloliš u svijetu,mogu sebi priustit skupu čistu energiju.
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
04.12.2019.
Odustani
tocilo, a boze moj, da ju ne prodaju oni, prodavao bi je netko drugi i trosila bi se jednaka kolicina nafte sa ili bez Norvezana. Poanta price je da oni zele n
ajbolje za svoju zemlju i za svoje ljude, a ako mogu arapu uzeti kupca i prodati naftu koja bi ionako bila prodana sa ili bez njih, zasto to ne bi iskoristili..
Prikaži još ↓
tocilo
04.12.2019.
Odustani
Slazem se,ali drzat lekcije o čistom okolišu a živjet od nafte,je u svakom slucaju licemjerno.
~DAVID~
05.12.2019.
Odustani
tocilo, to je ko kada zeleni i političari ruku pod ruku šire NOVU RELIGIJU-globalno zatopljenje uvjetovano čovjekom a voze se mlaznim privatnim avionima i ogrom
nim BMW-ima i Audijima!
Prikaži još ↓
pc
pcsimke
05.12.2019.
Odustani
Nije licemjerno ako dobar dio tog novca ulože u čistu energiju , koja ako ćemo iskreno je trenutno skuplja od fosilnih goriva
Ki
Kis00
06.12.2019.
Odustani
Zanimljivo pricate samo o stvaranju a sta je sa baterijom nakon vjeka trajanja 😉
Te
TechExpert
06.12.2019.
Odustani
Kis00 vecina autoproizvodjaca poput primjerice Tesle vec ima programe u kojima jednom kad je baterija za baciti ili je kompletan auto za baciti, oni preuzimaju
i recikliraju bateriju. U to su ulozili cak i vise sredstava nego sto im je trebalo za samu proizvodnju baterija. I cini mi se da onaj tko preda bateriju umjesto da je baci u prirodu jos dobije nekih 500-njak dolara sto je dovoljna motivacija svakome da ju donese, a ne da ju sutne negdje u okolis i zagadi prirodu...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .