Obavijesti

Dječji snovi – božićna kampanja SOS Dječjeg sela Hrvatska

Dječji snovi – božićna kampanja SOS Dječjeg sela Hrvatska
2

SOS Dječje selo Hrvatska ima novu božićnu kampanju koja je 18.11. krenula na televizijskim postajama, a prate ju radio, web, billboard i citylight kampanja.

Božić i Nova godina tradicionalno su vrijeme kad razmišljamo o vlastitim željama i nastojimo dragim ljudima ispuniti njihove. U kampanji, koju je kreativno osmislila Unex Grupa, prikazane su stvarne želje i snovi djece SOS Dječjeg sela Hrvatska kako bismo naglasili da i djeca u SOS dječjim selima imaju jednake snove i želje kao sva djeca.

Dječja pisma i crteži Djedu Božićnjaku dio su svakog djetinjstva, baš kao i vjerovanje da Djed Božićnjak donosi darove ispod bora. Temeljeći kampanju na dječjim snovima na šarmantan, no prije svega dječje iskren i simpatičan te nepretenciozan način, pokazana je toplina koju djeca dobivaju u SOS dječjim selima, ali i radost koju u tom okruženju isijavaju prema van. SOS Dječje selo Hrvatska, uz pružanje toplog i brižnoga doma, njeguje i razvija snove te pokušava ispuniti želje djece o kojoj skrbi, a za to je potrebna pomoć zajednice – zato je glavni cilj kampanje povećati svjesnost o brizi za djecu bez roditelja i odgovarajuće roditeljske skrbi u SOS dječjim selima u Hrvatskoj.

Odraslima, koji su možda i zaboravili kako su dječje želje – poput grudanja, sanjkanja i kićenja bora – sve odreda jednostavno ostvarive i nematerijalne, božićna kampanja SOS DSH izmamit će osmijeh. Ono što mnogi uzimaju zdravo za gotovo, djecu toliko veseli. Dječji snovi su dragocjeni.

Dječji spikeri u televizijskom i radijskom spotu su djeca iz SOS DSH, a njihovo veselje u nadolazećim blagdanima možete podržati pozivom na humanitarni telefon 060 840 840. SOS Dječje selo Hrvatska brine se o 240 djece i mladih bez roditelja i odgovarajuće roditeljske skrbi, pružajući im dom, sigurnost, ljubav i izobrazbu neophodnu za sretno djetinjstvo. Više informacija o SOS Dječjem selu Hrvatska i načinima doniranja možete pronaći na web stranici  http://www.sos-dsh.hr/.

Realizaciji kampanje pridonijeli su: Unex Grupa kao nositelj koncepta i koordinator aktivnosti pod vodstvom kreativne direktorice Ive Babaje, studio za animaciju i postprodukciju Kreativni nered, IDM Music, Vibe produkcija, Marta Cerovečki, Dobbin, Zagreb plakati, Europlakat uz pomoć i podršku medijskih partnera.

Pogledajte i video kampanje OVDJE.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Provjerite kako rade trgovine na Badnjak, Božić i Štefanje
DETALJAN POPIS

Provjerite kako rade trgovine na Badnjak, Božić i Štefanje

Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara za blagdane pogledajte u našem detaljnom vodiču. Većina trgovina će biti zatvorena, a neke će raditi skraćeno