Djeca kroz igru nauče da svaka akcija ima svoju posljedicu, ići dalje unatoč razočaranjima te prepoznavati emocije drugih što od njih stvara sigurne ličnosti
Dječja igra uvelike je zaslužna za kasniji uspjeh u životu
Zaposlenici mogu biti izvrsni radnici, ali to ništa ne znači ako se nisu naučili igrati, tvrde istraživači s Harvarda. Kroz igru djeca nauče kako dijeliti stvari i slušati, ali i kako kontrolirati sebe i vidjeti da svaka akcija ima svoju posljedicu. Želite li pripremiti djecu na život u kojem će se uspješno snalaziti dopustite im da se igraju i uživaju u tome, savjetuju. Igra razvija mnoge vještine koje pomažu u kasnijem životu, a između ostalog zaslužne su i za uspješan završetka fakulteta.
Najbolji pokazatelj školskog uspjeha je sposobnost kontrole impulsa. Djeca koja mogu kontrolirati poriv da budu u središtu svemira i u skladu s tim poštuju druge ljude, spremnija su na učenje. Psiholozi to nazivaju "teorijom uma", odnosno sposobnošću da se prepozna kako su naše vlastite ideje, vjerovanja i želje različite od ljudi oko nas. Ljepota igre je i u tome da djeca mogu promatrati i učiti iskustva i emocije od drugih te komunicirati s njima smisleno, izražavajući svoje ideje.
Kroz igru, djeca se uče zahvalnosti, rješavanju konflikata i problema, dijeljenju ciljeva, stjecanju fleksibilnosti te životu s razočaranjima. Mašta, imitiranje i sanjarenje su ključni faktori za intelektualni i socijalno-emocionalni uspjeh.
Za akademski uspjeh najvažnije je razviti emocionalnu inteligenciju, koja nadilazi puko učenje iz knjiga, utvrdili su stručnjaci. To zahtijeva sposobnost da se aktivno angažiraju s ljudima i idejama, odnosno duboku povezanost sa svijetom.