Vjernik sam , dok sam ja išao u školu nije ga bilo osim u župnim prostorijama u crkvi i tko je htio ići mogao je bez ikakvih problema . Ne vidim razloga zašto vjeronauk mora biti u školi tko želi neka ide u crkvu i na vjeronauk a ne da se nešto forsira i gura na silu . Ionako djeca kad obave Sv. pričest i Krizmu većina više i ne i ide u Crkvu
Išao sam na vjeronauk dok sam bio u srednjoj školi , znači jednostavno sam to htio, ništa na silu. Ovo mi se sve čini nametnuto i forsirano a to nije dobro , a što sa djecom koja nisu vjernici kako se ona osjećaju ? Mislim da bi bilo puno bolje da se djecu uči u školi ili da imaju predmet kako postati dobar čovjek, kako pomagati ,kako biti plemenit i tako neke istinske ljudske vrijednosti, to bi djecu trebali učiti, a tko hoće neka ide na vjeronauk u Crkvu! Citirat ću Papa Franju: ako netko nije vjernik ne znači da zbog toga ne može biti dobar čovjek!!
Rafo
17.9.2015.
Odustani
Svaka čast na komentaru!
Sluga Janko
17.9.2015.
Odustani
Pogledajte klince od nekih 13godina koliki tih godina čak i mlađi puše..piju...raskalašeno tulumare i drogiraju se,kakvi će to ljudi biti kada su već tih godina
svakakvi,a i Crkva se dosta matrijalizira
Prikaži još ↓
f1
f1fun
17.9.2015.
Odustani
Mislim da to sve ipak kreće od kuće , po meni je kućni odgoj najbitniji, ne može škola ili Crkva odgajati djecu, mogu samo pomoći ali roditelji su tu na prvom m
jestu!
Prikaži još ↓
Sluga Janko
17.9.2015.
Odustani
Da,kada ih roditelji ne uspiju odgojiti u prave ljude neče ih dalje nitko
kuglica
17.9.2015.
Odustani
Problem i jest u tome što se i krizma i pričest samo- obavljaju!!! Takvima koji i krizmu i pričest samo obavljaju, takvima vjeronauk uistinu nije potreban i ne
znam zbog čega forsiraju i na silu to žele obaviti kad im to ništa ne znači!!! A kako bi se to trebala osjećati djeca koja nisu vjernici?!? Zašto se stalno forsira i servira floskula da su osjećaji djece koji nisu vjernici povrijeđeni postojanjem vjeronauka u školama?!? Ako su ih učili da postoje ljudi koji vjeruju u Boga i koji taj vjeronauk izabiru iz tih pobuda, tada uistinu ne vidim razloga da njihovi osjećaji postojanjem takvih ljudi budu povrijeđeni!!! A koji to predmet bolje uči djecu o pozitivnim vrednotama i plemenitosti od vjeronauka ili etike? Da, biti dobar čovjek doista ne ovisi o tome je li netko vjernik ili nije...
Prikaži još ↓
Rafo
18.9.2015.
Odustani
Nisu osjećaji djece koja nisu vjernici povrijeđeni zbog postojanja vjeronauka u školama, nego se ta djeca osjećaju manje vrijednima i zapostavljenima, jer im se
nameće da su drukčija, nenormalna, da nisu pravi Hrvati. A danas čak nije važno da li je netko pravi vjernik, nego samo da se deklarira kao vjernik i kršćanin i da to u svakoj prilici naglašava. Stoga se oni koji nisu vjernici ili su druge vjere i silom prilika osjećaju manje vrijednima.
Prikaži još ↓
kuglica
18.9.2015.
Odustani
Ja ne znam gdje se to nameće djeci koja ne idu na vjeronauk da su drukčija, nenormalna i da nisu pravi Hrvati, ali se djeci koja idu na vjeronauk bez problema s
počitava da su nazadna, polupismena, zaostala čeljad i to je,valjda, u redu nekima. Možda se to događa u nekim sredinama i to polazi od obitelji i ne znam zbog čega se generalizira. Cilj ovakvog i sličnih članaka je popljuvati vjeronauk kao predmet koji je ideološki obojen jer nikome nije problem što dijete koje ne ide na informatiku ili izbornu nastavu stranog jezika baulja po školi, taj problem svi uviđaju samo kada je vjeronauk u pitanju, a ovakvi pristrani komentari koji se temelje na čula-rekla-kazala argumentima im samo idu u prilog...ne razumijem samo na koji to način vjeronauk može nekome zapriječiti razvoj umjetničkog talenta; vjerojatno samo onome koji od svoje ograničenosti i netrpeljivosti prema istome ne vidi dalje od nosa...
Prikaži još ↓
kuglica
18.9.2015.
Odustani
Onaj koji se silom prilika osjeća manje vrijednim se tako i želi osjećati da bi opravdao neopravdanu netrpeljivost prema drugačijem i drukčijima...isto tako bi
se dijete koje ne ide na informatiku i kod kuće nema računalo trebalo osjećati povrijeđeno zbog svojih kolega koji idu na informatiku i imaju računala kod kuće, po toj logici bi s ei dijete koje ne pohađa izbornu nastavu stranog jezika također trebalo osjećati silom prilika manje vrijednim i uvrijeđenim jer ne pohađa izbornu nastavu stranog jezika, a ta teorija baš ne drži vodu...ponavljam da je ovakvim člancima cilj diskreditacija vjeronauka kao školskog predmeta i pri tom se ne biraju sredstva...
Prikaži još ↓
Rafo
19.9.2015.
Odustani
Nikada nisam čuo da se za nekoga tko ne pohađa nastavu informatike i nema računalo, ili ne pohađa izbornu nastavu stranog jezika, reklo da nije pravi Hrvat i ne
voli svoju zemlju , ali za one koji nisu vjernici i katolici i njihovo dijete ne pohađa vjeronauk, to se često može često čuti ili pročitati između redaka. A što se tiče toga koliko je tko manje ili više vrijedan, smatram da je puno bolji karakter onaj koji se pouzdaje u svoje snage i sposobnosti i sam upravlja svojim životom, nego onaj koji se moli nekoj nadnaravnoj sili i očekuje od nje da mu rješava probleme i učini život boljim i uspješnijim, zahvaljuje za svoje uspjehe, ili na nju prebacuje odgovornost za svoje neuspjehe.
Prikaži još ↓
Rafo
19.9.2015.
Odustani
Inače, smatram da djeci u školi ne treba ni vjeronauk, ni umjetnički predmeti, ali bi trebali (više) učiti o informatici, kućanstvu, seksualnim odnosima, ekonom
iji, vođenju firme, radničkim pravima, naučiti voziti auto, naučiti plesati, naučiti obavljati sitne popravke u kući, na autu i slično i općenito učiti više o praktičnim stvarima koje će ih bar donekle pripremiti za stvaran život. A naravno, trebali bi imati i više sati (pravoga) tjelesnog odgoja, odnosno baviti se nekim sportom, jer se iz godine u godinu sve manje kreću a sve više samo sjede.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .