Ma nije samo oprisrno gradivo problem. Djeca su izgubila radne navike i ne uce redovito jer draze im je provoditi vrijeme na internetu i igricama jer im se vec s godinu dana ( na svoje oci vidjela) guraju mobiteli u ruke da ih se smiri jer mama mora piti kavu. Kasnije im se ne cita, ne razvija ljubav prema knjigama i pretrazivanju interneta za onim sto ga zanima (svemir, glazba) i onda dodju u prvi razred i ne znaju drzati skare ili naci broj stranice (traze je na vrhu, a ne dnu lista). Djeca danas misle da su ocjene sve i najvaznije, da se na fakultet mozete upisati samo preko veze jer znanje nije vazno i dijelom zato nam je ovako kako jest. Roditelji ih nisu naucili radnim navikama nego se vrse pritisci na profesore da im se mora dati dobra ocjena (djeca u razrendoj nastavi iz mog predmeta ne smiju imati manje od tri). Naravno da postoje i losi profesori jer u svakom zitu ima i kukolja i njih bi se trebalo maknuti, ali nisu samo oni i gradivo problem.
al
alison05
20.12.2014.
Odustani
Zašto ne bi bili na internetu? Nije li već bilo primjedbi da se djeci daje zadaća sa interneta, a nemaju svi računalo? Ne misle djeca da su ocjene najvažnije. T
o je samo svijet u kojem žive: prosjek na drugu decimalu. I najvažnije - program je valjda pisan za prosječnu djecu, zar ne? Nije HNOS napisan za nadarene. E, pa zar onda svako prosječno dijete koje uči, ne zalužuje imati 5 (iz svega)?
Prikaži još ↓
al
alison05
20.12.2014.
Odustani
Za knjige se apsolutno slažem. Moja su imala usađenu ljubav prema knjigama. Danas ih ne stignu čitati jer imaju filozofske rasprave, recimo o Šaljivim narodnim
zgodama. Prekrasna lektira, nema što. Tomić ju je već lijepo opisao u svojoj kolumni jednih drugih dnevnih novina.
Prikaži još ↓
Kl
Klinkica
20.12.2014.
Odustani
Nemam nista protiv da djeca budu na internetu, naprotiv, ali ne da se provede pred racunalom 3-4 sata dnevno i to na drustvenim mrezama, youtubeu i slicno, a ni
sta korisno ne nauce. Super je koristenje racunala u svrhu ucenja jer skola mora biti u skladu s vremenom, a racunalo imaju susjedi, prijatelji, knjiznica i slicno.
Drugo, djeca misle da su ocjene najvaznje i da ce jedino s njima uspjeti u zivotu jer smo ih mi tome naucili, jer ministarstvo ne radi dobro svoj posao i jer roditelji zahtijevaju da djeca imaju petic pa je odjednom hiperinflacija petica. Ovu recenicu zasto svako dijete ne bi imalo 5 iz svega koja je notorna glupost necu niti komentirati jer ne znam sto bih rekla na takvu jednu izjavu tipa ''bubnuo i ostao ziv''. Samo pokazuje zasljepljenost ocjenama, nikada niste culi za razvoj djece i zalim vasu djecu kada dodju kuci s cetvorkom.
Prikaži još ↓
al
alison05
21.12.2014.
Odustani
Ne zahtjevaju roditelji da djeca imaju 5, već roditelji žele da im se dijete može upisati u školu koju izabere. Logika je jasna. Sljedeće - po vašim postovima,
zvučali ste obrazovano i pristojno...pomislila sam da ste profesor. Međutim, rečenice tipa: "bubnuo i ostao živ" i "žalim vaš djecu" prilično su me razočarale. Šteta, izgubih zanimljivog sugovornika.
Prikaži još ↓
al
alison05
21.12.2014.
Odustani
S obzirom da je oko 2% nadarene djece, sumnjam da je školski program bilo koje države pisan za tih 2%. Drugim riječima, pisan je za prosječnu djecu. Prosječno d
ijete koje redovito izvršava svoje obaveze i redovito uči, u stanju je savladati gradivo za odličan. Možete li mi (bez uvreda) opisati zašto mislite da prosječno dijete ne može iz bilo kojeg predmeta imati 5? Zanima me.
O razvoju djece bi se dalo raspravljati. Što se vaše posljednje rečenice tiče, ne znam kako ste zaključili da mi djeca ne smiju doći kući s četvorkom :) Rekoh, svako prosječno dijete bi trebalo biti u stanju savladati program za prosječnu djecu - ne kažem da to sva djeca i čine ;) :) Pogotvo ne kažem da moja moraju ;)
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .