Obavijesti

Tech

Komentari 27

Dizelski Megane GT donosi novi i mnogo bolji način vožnje

Dizelski Megane GT donosi novi i mnogo bolji način vožnje
8

Najbolji dojam Megane ostavlja u vožnji, i to onoj bržoj. Dizelski GT za pogon koristi 1,6-litreni motor s dva turbo punjača i 163 KS s kojim do 100 ubrza za 8,8 sekundi te postiže maksimalnih 214 km/h

Dizelski Megane GT nije uobičajeni kompakt. Ovo je poseban auto, dopadljiv, štedljiv, a istodobno brz poput sportaša, okretan i inovativan. 

Kao i svaki drugi Megane, ovaj auto donosi mnogo mjesta, komfornu i udobnu vožnju, a odličan dojam ostavlja i zbog mnogo opreme te maštovito i bogato uređene unutrašnjosti sa sportskim sjedalima. GT dobro izgleda i izvana s velikim naplatcima od 18” i LED svjetlima.

Ne nedostaje ni sigurnosno komfornih detalja, poput aktivnog tempomata s automatskim održavanjem razmaka. No koliko god sve to bilo impresivno, najbolji dojam Megane ostavlja u vožnji, i to onoj bržoj. Dizelski GT za pogon koristi 1,6-litreni motor s dva turbo punjača i 163 KS s kojim do 100 ubrza za 8,8 sekundi te postiže maksimalnih 214 kilometara na sat.

Automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i serijskim polugama za mijenjanje na upravljaču je vrlo dobar, a automobil nevjerojatno precizno i izravno skreće u zavoje, bez obzira na to jesu li oni oštri ili dugački i brzi, a tajna ili trik koji to omogućuje je upravljanje na sve kotače, odlični 4 control. Dakle, prilikom brže vožnje stražnji kotači će se neovisno od prednjih zakretati pod određenim kutem te tako omogućiti bolji ulazak u zavoj i njegov prolazak, a prilikom sporijih manevara kotači se okreću u potrebnom i tako primjerice smanjuju krug okretanja za metar u odnosu na klasični Megane. Ovaj sustav nije samo marketinški trik, 4 Control Meganea izdiže iznad prosjeka i vožnju u njemu čini pravim užitkom.

8
| Foto: Facebook, Marko Prpic/PIXSELL

Naravno ovako opremljen, brz i zabavan auto daleko je od cijene osnovnog Meganea, no daje mnogo za uloženi novac. ž

TVORNIČKI PODACI
masa: 1505 kg
dimenzije: 436x181x145 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 120 kW/163 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 8,8 s
najveća brzina: 214 km/h
potrošnja: 4,6 l /100 km
cijena: 231.215 kn (testni model)   225.900 kn (bez doplata)

Testirani Renault Megane GT dCi 165 EDC u opremi ima aktivni tempomat, LED prednja svjetla, 18” alunaplatke,  zaslon 8,7”, navigaciju, sportski ovjes...

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 27
Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'
'RADUJEMO SE OVOME'

Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'

Kritičari, uključujući Real Facebook Oversight Board, upozorili su da ove promjene predstavljaju "odstupanje od razumnog i sigurnog pristupa moderiranju sadržaja" te ih nazivaju "političkim dodvoravanjem."
Kineska firma napravila hibridni auto, a u gepeku - helikopter!
PRVI AUTO S HELIKOPTEROM

Kineska firma napravila hibridni auto, a u gepeku - helikopter!

Xpeng AeroHT predstavio je automobil koji ima šest kotača, izgleda futuristički, koristi revolucionarnu bateriju, ali ima i nesvakidašnju dodatnu opremu
Telemach među prvima testirao 5,5G, u Zagrebu postigli brzinu skidanja od ogromnih 10 Gbit/s
RAZVOJ MREŽE

Telemach među prvima testirao 5,5G, u Zagrebu postigli brzinu skidanja od ogromnih 10 Gbit/s

Ključne prednosti 5.5G tehnologije su još niža latencija i znatno veća učinkovitost u smislu potrošnje energije, a sve to zahvaljujući umjetnoj inteligenciji koja postaje sastavni dio mrežne infrastrukture.