Spustili su ga i proširili. Genijalno. Taman da zajašiš dodatnih par rubnika u kombinaciji s intenzivnijim protresanjem bubrega i cijele karoserije na "uspornicima" kao i da na parkingu dodatno uvlačiš trbušinu pri pokušaju izlaska iz vozila. I još košta skoro 20 tisuća kuna više nego identični model prošle generacije. Mora da je ta nova elektronika zlata vrijedna. Ili je pak hadeze opet uveo neki novi porez.
ZDM (Zagorje Do Meksika)
06.12.2020.
Odustani
Na koji to prošli model misliš pod; bio 20000 kn jeftiniji? I kolko je koštal u Hrvatskoj? (Pitam zato kaj sam ja svoju konforticu hiljadarku pretprošlu godinu
u Sloveniji platil malo manje od 11500 eura). Inače s prvim delom se slažem, ali mozda je razlog tomu kaj uskoro dolazi i povišena krosica(cross).
Prikaži još ↓
Ch
Chemica
06.12.2020.
Odustani
Prošle godine početni model yarisa je bio ispod 90 tisuća kuna. Danas se penje i na 116 tisuća, koliko vidim u službenom cjeniku. Isti motor, ista oprema, uz hr
pu nekakve nove elektronike. U prošlom modelu sjećam se samo ekrana osjetljivog na dodir.
Prikaži još ↓
ZDM (Zagorje Do Meksika)
07.12.2020.
Odustani
Moram priznati da se ne sečam njihove službene stranice u Hrvatskoj pretprošle godine kad sam spletom okolnosti kupil svoju u Sloveniji,osim da je bila prek 120
00 ali manje od 12500 eura ali da se to odnosilo na one s motorom od 1000 kubika. Ovo sad i ko nas i u Sloveniji su 1500. Morti, ali velim možda je to to. Sad su s motorom od 1000 samo aygo-ice. I sa cenom kakva je prije yarisica bila. A tko zna! Morti povišena krosica ne bu puno skuplja od ove. Ipak, kak god bilo da bilo, s Toyotama su u svim kategorijama i veličinama ide (osim na redovite servise) manje kod automehaničara nek sa drugima, čak i merđama i bemburama. Među malim i srednjim sigurno.
Prikaži još ↓
Ch
Chemica
07.12.2020.
Odustani
Da, o tome i govorimo. Početni yaris, s najslabijim motorom, tisuću kubika. Moj je koštao 94 tisuće s full opremom, dok je isti takav s dodatkom ekrana osjetlji
vog na dodir nakon desetak godina pojeftinio ispod devedeset tisuća kuna. Minimalna cijena yarisa, ove nove šasije je danas 106 tisuća, a penje se do 116. Jedina razlika je u nerazumljivoj hrpi elektronike koja se odjednom ukazala. Bespotrebna prosječnom vozaču gradskog automobila. No, 1000 ccm-a tome valja i služi, nije da ga natjeravam po autocesti pa mi trebaju bogtepitaj kakvi sigurnosni sustavi. Dobro, tu je i onaj nekakav porez za CO2 pa ne tvrdim da je isključivi krivac Toyota, ali da je bedasto, naravno da jest.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .