Treba reforma školstva, ali se more pojednostaviti. Djeca i mladež uče previše toga nepotrebnoga. Stoga bih se usudio voditeljima reforme predložiti da predmete prilagode dugogodišnjoj situlaciji u RH koja bude trajala, do sudnjega dana valjda. Kao prvo, u roku odmah treba povečati satnicu vjeronauka,, jer ako nisu, uskoro če i ateisti shvatiti da Hrvatsku iz situlacije samo Bog, Bogorodica, svi sveci i andjeli, udruženim snagama, možda mogu izvui. Sam Bog, uz sve moči nije dosta. Nadalje; Treba uvesti premet mitoma,,,, ma ne mitomanije, MITO-matika. Taj bi predmet mlade Hrvate učio, komu, kad i u kojim prigodama i kolko novca dati. Več u predškoli bi se trebalo početi učiti osnove podmičivanja i korumpiranja.Za početak djeca trebaju naučiti, kako da se riješe bilo kakvoga osječaja srama, jer kao što vidimo sram je največa prepreka napredovanju u zemlji Hrvata. Npr; da se ne srame podsječati nastavnike i profesore na svoje roditelje kad dobiju loše ocjene. Ono; "znate li vi tko su moji roditelji"? U daljem školovanju treba učiti kak davati mito, od cestovnih policajaca, kojekakvih inspektora, liječnika, instruktora, profesora na fakultetima, državnih birokrata do neizostavnih političara vlasti. Normalno da reba učiti predmet, nazovimo ga UHLJEBiologioja, gdje bi se izučavale radnje potrebite za uhlje u državne tvrtke i administraciju. I eto. To je sva reforma školstva,,kurikukulom, ili kak več, koji Hrvatima trebaju!
sunčanana
31.1.2018.
Odustani
Problem ove zemlje jest što nema srama. Sram je postao nepoznat pojam koji će se nalaziti samo na stranicama nekog rječnika stranih riječi. A što se vjeronauka
tiče, on ostaje u školama koliko god vi glasni bili.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
31.1.2018.
Odustani
Slažem sa svim do vjeronauka, gdje mislim da si me krivo skužila. Cijeli tekst je sarkazam, a spominjanje vjeronauka samo dio toga. Inače sam mišljenja da bi ev
entualno ukidanje vjeronauka u školama riješilo točno 0,00000000,,,,,000000,,,,,% posto problema u hrvatskom školstvu. Koliko vidim, usprkos povremenim vrhunskim uspjesima naših učenika na raznim medjunarodnim natjecanjima, hrvatski djaci su po funkcionalnoj i prirodoslovno-matematičko-tehničkoj pismenosti lošiji (i to dosta) od prosjeka razvijenog svijeta. Tomu još teba dodati neuskladjenost obrazovnog sistema sa potrebama gospodarskog razvoja (podcjenjenost STEM područja) i tržišta rada kako u RH tako i van nje, potplačenost nastavničko-profesorskog osoblja, opremljenost škola na razini 70/80tih godina prošlog stolječa,,, nemotiviranost učenika za učenje, a o motiviranosti potplačenih nastavnika i profesora ne treba ni govoriti,,,,,,, Ukratko, problema u školstvu koliko voliš, a koje izbacivanje vjeronauka sigurno ne bi riješilo.........
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
31.1.2018.
Odustani
........ I sad dolazimo do politike naše svakdašnje, i razloga toliko za toliko često spominjanje (ne)potrebe vjeronauka u školama. Koliko mi se čini, tkzv ljev
ica, ili bar dio nje misli da če izbacivanjem vjeronauka riješiti hrpu problema u hrvatskom školskom sistemu. Sa druge pak strane tkzv desnica forsiraju temu vjeronauk samo zbog imidža i zbog večeg djela svojih stalnih glasača,, iako usput rečeno ni ne znaju kojih je 7 smrtnih grijeha a kamoli da ih pokušavaju ne raditi. I jedni i drugi, rade to što rade, i kako rade, iz jednostavnog razloga što riješenja za gorenavedene prave probleme nemaju... Usput, mali ispravak 1. posta. I nisam baš siguran da samo Bog, Bogorodica, sveci i andjeli mogu Hrvatskoj pomoči. Čim vrijeme više prolazi, sve mi se nekak čini da su i oni od Hrvatske i Hrvata digli ruke.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .