Obavijesti

Tech

Komentari 6

Digitalna transformacija u autobiznisu - online kupovina

Digitalna transformacija u autobiznisu - online kupovina
1

U Hrvatsku je stigao novi trend te je automobil moguće kupiti preko interneta – od odabira do dostave na kućni prag. Kupovina preko interneta doživljava veliki uzlet

Da i u Hrvatskoj online dućani zauzimaju sve više i više prostora, ne začuđuje više nikoga. I službeni izvještaji Državnog zavoda za statistiku pokazuju da je u 2016. godini čak 33 posto ispitanika u Hrvatskoj kupovalo preko interneta.

No međutim, doslovno od jučer, u Hrvatskoj je moguće nešto što smo si donedavno teško mogli zamisliti – kupnja automobila preko interneta i to od detaljnog pregleda dostupnih modela pa sve do dostave na kućni prag. Ovu svjetsku inovaciju, uz bok gigantu Amazonu, jučer je lansirala hrvatska tvrtka AutoZubak kroz svoj brend Neostar.

Od online pregleda automobila preko rezervacije do dostave

Radi se naime o potpuno novom načinu kupnje rabljenih automobila koji bi mogao promijeniti dosadašnje uobičajene obrasce ponašanja kupaca, i to kroz 2 segmenta. Naime, neostar.hr nudi potencijalnim kupcima intuitivne alate za pregled ponude rabljenih automobila i pregled samih automobila do u najsitnije detalje, mogućnost rezervacije odabranog automobila, online plaćanje te online dogovor o dostavi automobila na kućnu adresu. Ovakav način kupnje štedi vrijeme, pa i novac pa će sigurno mnogi koji traže kvalitetan rabljeni automobil posegnuti za ovom tehnologijom.

Sigurnost kupovine je na prvom mjestu

S druge strane, s obzirom da je sigurnost u kvalitetu onoga što kupujemo na internetu jedna od najvažnijih karika u promjeni ponašanja potrošača, AutoZubak Neostar je uveo dvije dodatne inovacije. Kupac uz automobil dobiva i sva osiguranja te dvogodišnje jamstvo i osiguran besplatni servis. To znači da je prodavač prilično siguran u kvalitetu onoga što prodaje. I ono najljepše – ako vam se ne svidi automobil koji ste odabrali i koji vam je dostavljen na kućni prag možete ga vratiti u roku do 15 dana!

AutoZubak se širi na europsko tržište

A iako je riječ o tvrtki koja je do sada svoje poslovanje koncentrirala u Hrvatskoj, ambiciozne planove otkrio nam je Dimitrije Trbović, predsjednik Uprave AutoZubaka.

„Ova tehnologija koju smo jučer lansirali u Hrvatskoj omogućit će nam širenje poslovanja i izvan naših granica – želimo iskoračiti na cjelokupno europsko tržište, a to će nam ova naša digitalna transformacija i omogućiti. Kao što danas naručujete u Hrvatskoj knjige iz Njemačke ili maskice za mobitele iz Kine, tako ćete sutra u Francuskoj ili Sloveniji moći naručiti automobil iz Hrvatske“, tvrdi Dimitrije Trbović.

Iako je, i kada gledamo u povijest, da spomenemo samo Fausta Vrančića, Ivana Vukića i njegov torpedo ili Josipa Belušića i brzinomjer, jasno da je u Hrvatskoj uvijek postojalo ona posebna žica za izume, veseli činjenica da i danas sve više i ambicioznije zauzimamo mjesto u inovacijama koje nam pripada - od Rimčevih superautomobila, pametnih klupa, pa sve do, od jučer, i kupnje automobila iz naslonjača.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6
VIDEO Kinezi se ne šale! Ovo je nova verzija SUV-a Forthing T5 koji se prodaje u Hrvatskoj
MALO SU GA NABRIJALI

VIDEO Kinezi se ne šale! Ovo je nova verzija SUV-a Forthing T5 koji se prodaje u Hrvatskoj

S opremom kao što je panoramski krov, umjetna koža, automatski mjenjač, grijana i masažna sjedala... konkurenti su na 40 tisuća i više. Redizajnirani Forthing T5 Evo Sport je dosta ispod te cifre
Zagreb će dobiti prvi muzej povijesti videoigara. Ulaganje je 'teško' dva milijuna eura
OTVARAJU GA U SVIBNJU

Zagreb će dobiti prvi muzej povijesti videoigara. Ulaganje je 'teško' dva milijuna eura

Zagrebački muzej tako bi trebao prikazati razdoblje industrije videoigara od kraja 1960-ih do početka 2000-ih. Doznajemo kako će ga otvoriti u samom centru grada
Hrvatski Telekom kroz Magenta Moments dijeli 20.000 licenci za moćni Perplexity AI
BESPLATNO DO AI

Hrvatski Telekom kroz Magenta Moments dijeli 20.000 licenci za moćni Perplexity AI

Perplexity Pro je napredni konverzacijski pretraživač, ali i AI asistent koji daje precizne, izravne i personalizirane odgovore na složena pitanja, uz detaljne informacije