Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Digitalna modna scena: Odjeća koja egzistira samo na zaslonu

Digitalna modna scena: Odjeća koja egzistira samo na zaslonu

Taman prije pandemije, krajem 2019. godine, prodana je prva virtualna haljina za oko 64.000 kuna, a danas je scena spremnija nego ikad za kreacije za koje stvarni tekstil nije potreban

Nizozemski start up 'The Fabricant' osmislio je kreaciju Iridescence, prodao je za cijenu jednog automobila i time uveo svijet mode u novu eru, a to je tržište odjeće koja ne postoji u realnom svijetu.

Iako svijet igara ima veliku ponudu 'skinova' i odjevnih predmeta koje nose njihovi avatari, ovo je korak naprijed, jer današnji svijet, koji živi digitalno, otkrio je nove apetite.

POGLEDAJTE VIDEO: Tenisice od konoplje i kukuruza

Pokretanje videa...

Tenisice 01:47

Interes za odjećom i modnim dodacima koji se vide samo na zaslonu sve je veći, shvatio je to i Gucci, kompanija koja je nedavno osmislila virtualne tenisice za manje od 100 kuna.

Nekome smeće, njima blago: Odbačene dizajnerske komade reciklirat će i prepraviti u nove
Nekome smeće, njima blago: Odbačene dizajnerske komade reciklirat će i prepraviti u nove

Naravno, ovdje se radi o vidljivosti brenda u online sferi, ali i odijevanju naših tijela u virtualnom svijetu. Vizualni identitet snažan je način komunikacije, pa je red da se sredimo.

Eva Longoria nikada ne baca stare cipele: 'Ja ih skupljam i za njih imam poseban ormar'
Eva Longoria nikada ne baca stare cipele: 'Ja ih skupljam i za njih imam poseban ormar'

Pandemijsko vrijeme moglo bi ovu nišu vinuti u neke nove sfere, pošto smo spremni mijenjati izgled pa makar samo za Snapchat ili neku drugu vlastitu osobnost u aplikaciji.

Ovaj način 'proizvodnje' odjeće ima i ekološki aspekt, jer nema potrošnje tekstila, prijevoza i slično.

Victoria Beckham i Paul Smith darovat će svoje materijale studentima modnog dizajna
Victoria Beckham i Paul Smith darovat će svoje materijale studentima modnog dizajna

Kompanija 'The Fabricant' i dalje kreira 3D odjevne predmete koji djeluju realno, koristeći kompjuterske programe koji smještaju virtualan odjevni predmet na tijelo. Rezultat je - hiperrealna odjeća.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica
MANJE POZNATO

Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica

Preljubnici su najčešće zadovoljni svojim odnosom, ako žena vara to je češće kraj odnosa, a većina varalica će uslijed afere sve češće voditi ljubav i s partnerom