Obavijesti

Tech

Komentari 0

Digital Takeover: Predstavljen AI alat za traženje priča i tema

Digital Takeover: Predstavljen AI alat za traženje priča i tema
7

Karlo Stojčević, CEO agencije Red Point i član Uprava agencija Pixsell i Newsroom, na najvećoj regionalnoj digitalnoj konferenciji predstavio je 'revolucionaran alat

Karlo Stojčević, CEO agencije Red Point i član Uprava agencija Pixsell i Newsroom, na najvećoj regionalnoj digitalnoj konferenciji predstavio je 'revolucionaran alat utemeljen na znanstvenim metodama koji svim brendovima omogućuje pronalazak nepogrešive priče ili 'velike teme'.

Na 3. Digital Takeoveru predstavio je alat 'Promethej'.  Stojčević kaže kako 'Promethej' prije svega 'razumije" kako oglašavanje i komunikacija ustvari radi. Naučen je "razmišljati" poput najboljeg planera kreativne strategije. Njegov algoritam u domeni "umjetne inteligencije" mapira um potrošača na tržištu, tražeći one pojmove koji su otprije povezani s brendom. Usporednici te pojmove s onima u "vlasništvu" najbliže konkurencije, izvanredno precizno izdvaja onaj pojam koji je za brend najkarakterističniji', objasnio je i dodao kao alat pretražuje i baze arhetipskih prapriča i odabire najpodobniju.

'Promethej' štedi vrijeme i novac, istaknuo je. 

- Promethej je plod zadnje 4 godine napornog i sustavnog rada. Potaknut užurbanim promjenama u medijskoj kulturi, kroničnim nedostatkom vremena te te činjenicom da je pripovijedanje oduvijek bilo i vjerojatno ce ostati temelj oglašavanja, shvatio sam da - ako se i dalje uspješno želimo baviti komunikacijama - moramo nekako spojiti čovjeka i racunalo - objasnio je Stojčević.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije
Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu