Haljinu na preklop obožavaju brojne dame među kojima Michelle Obama, Kate Middleton i Jessica Alba, a dizajnerica ih prodaje i po 20.000 komada na tjedan
Diane von Fürstenberg s vrha mode ne silazi već 40 godina
Diane von Fürstenberg u New Yorku je predstavila kolekciju za jesen/zimu 2014./2015. pod nazivom “Bohemian Wrapsody”. Njome je žena s najboljom prodajom svojih kreacija u povijesti, nakon Coco Chanel, obilježila 40 godina svoje glasovite wrap-haljine. I baš kao da je žena koja krije godine, i ovaj revolucionarni komad odjeće zapravo ima dvije, tri godine više. No njezin se rođendan zapravo računa od onog trena kada je postala “boom” na tržištu, a to je bilo prije 40 godina. Već 1976. dizajnerica je proizvodila 20.000 haljina na tjedan.
Ovoj rođenoj Belgijki bilo je 26 godina kad je ponudila jednu od malih dezeniranih haljina od džerseja koja se poput starinskih “šlafroka” omatala na preklop oko ženina tijela i vezala vrpcom. Diane je uvjerena da njezina wrap-haljina duguje dugovječnost tome što ženama i danas pruža samostalnost i moć. Osobito je to bilo značajno sedamdesetih godina kada je i sama stjecala svoj stil, novu energiju i osobnost, što su od mode očekivale i žene toga doba.
Da je uspjela, svjedoče mnoge stvari, osim toga što je wrap-haljina dobila važno mjesto u zbirci Costume Instituta Metropolitan Museuma u New Yorku.
Već početkom 70-ih haljina se pojavila i u Zagrebu, a sretnice koje su je nosile izazvale bi posebnu pozornost gdje god bi se pojavile. Isto se događalo u Americi gdje su sedamdesetih tu haljinu nosile glumice Rene Russo, Jerry Hall i Iman. Haljina je preko noći postala simbolom ponovno oslobođene ženske seksualnosti.
Danas je obožavaju žene različita stasa i dobi. Tako je možemo vidjeti na američkoj prvoj dami Michelle Obami ili britanskoj ikoni stila Kate Middleton, a wrap-haljinu obožava i pop-ikona Madonna te glumice Susan Sarandon i Jessica Alba. Bez obzira na model, želite li se osjećati kao žena, nosite haljinu. To je znala i slavna dizajnerica.