Obavijesti

Tech

Komentari 0

Dani komunikacija: Ljudi ne kupuju proizvod, nego ideju

Dani komunikacija: Ljudi ne kupuju proizvod, nego ideju
1

Ovogodišnji festival ugostit će prvu indijsku kreativnu direktoricu i ovogodišnje zaštitno lice Cannesove See It Be It inicijative, Swati Bhattacharya, te Jessicu Chapplow, specijalisticu za inovativne platforme u nastajanju i e-commerce.

U digitalnom svijetu punom mogućnosti, u kojem vrijeme postaje luksuz, prodaja mora biti efikasna i personalizirana, a brendovima je neophodna karizma koju će kupci osjetiti i prigrliti. Dani komunikacija stoga u Rovinj dovode čak dvije vrhunske stručnjakinje kojima su ova područja uske specijalnosti.

Krojiti vlastite uvjete mogu ne samo potrošači nego i brendovi: društveni aspekt povezivanja s potrošačima u digitalno doba omogućuje brendovima razvijanje umijeća građenja slike o sebi – jer ljudi ne kupuju proizvod, nego ideju koja stoji iza njega, poručuje Swati Bhattacharya, prva kreativna direktorica u Indiji i jedna od vodećih osoba industrije tržišnog komuniciranja koja ruši sve barijere, zbog čega ju je Cannes Lions proglasio ambasadoricom inicijative See It Be It.

Probijanje staklenih stropova u svijetu koji je još uvijek uvelike patrijarhalan, rad na najimpresivnijim kampanjama za brendove poput Pepsija, Nescafea i Kit Kata, višestruko osvajanje prestižne nagrade Cannes Lions te briljiranje na tržištu koje se mijenja iz dan – svoju će formulu uspjeha Bhattacharya sa svima u Rovinju podijeliti na predavanju “Sisterhood – a toolkit for life”, a njezina će iskustva jednako obogatiti i muškarce i žene u industriji tržišnog komuniciranja.

Strojno učenje, glasovna tehnologija (voice) i računalni vid (computer vision) najnovija su tehnološka postignuća koja intrigiraju cijeli svijet, a specijalistica za ove inovativne platforme u nastajanju i e-commerce, Jessica Chapplow, objasnit će kako ih učiniti dijelom uspješne priče svakoga brenda. Globalna savjetnica klijenata tvrtke Wavemaker pomaže raznim granama industrije u prihvaćanju novih tehnologija te primjeni najboljih praksi u e-commerceu. Otkrivajući trendove koji dovode do rasta prodaje putem e-kanala, Chapplow s klijentima kroji nove imperative uspješnoga poslovanja, a “Heartificial Intelligence: How AI is Humanising Businesses” predavanje je u kojemu će se osvrnuti na ono čemu svaki kvalitetan brend s vizijom budućnosti teži – humanizaciji brenda i potrošačkog iskustva u kojem potrošači vlastitim preferencijama svjesno kroje vlastite uvjete.

Više informacija o programu pronađite na www.danikomunikacija.com.

O Danima komunikacija:

Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja. Organizatori najavljuju zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije na festival koji je još prošle godine oborio sve rekorde posjećenosti. Rane prijave za kotizacije i smještaj bit će otvorene do 8. veljače 2019. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Veliki godišnji horoskop: Stiže jako burna godina, evo koje promjene čekaju svaki znak
ŠTO DONOSI 2025.?

Veliki godišnji horoskop: Stiže jako burna godina, evo koje promjene čekaju svaki znak

Ovo je godina u kojoj učimo prepoznavati što je bitno za nas osobno i sa svojim talentima i darovima doprinositi zajednici i društvu. Svi ćemo doživjeti neki prijelaz od starog prema novom
Veliki tjedni horoskop: Bikove očekuju putovanja, Djevice će osvajati, a Vage biti prezauzete
OD 5. DO 11. SIJEČNJA

Veliki tjedni horoskop: Bikove očekuju putovanja, Djevice će osvajati, a Vage biti prezauzete

Ribama dolazi sjajno razdoblje, a naklonjeni Mars puni ih pozitivnom energijom. Odgovarat će im aktivan društveni život i zabave u kojima će se najbolje opustiti
Nini se odmah okrenula Vanna, a zatim i Mia: Zapjevala je 'Ne kuni me, ne ruži me majko...'
'THE VOICE KIDS HRVATSKA'

Nini se odmah okrenula Vanna, a zatim i Mia: Zapjevala je 'Ne kuni me, ne ruži me majko...'

Već na prve otpjevane note i stihove pjesme „Ne kuni me, ne ruži me majko“ (Luis / tradic.) počeli su se okretati mentori i do polovice pjesme sve četvero uživali su u njezinu nastupu licem prema njoj