prođeš 100 000km pa uštedu na gorivu platiš u servisu nakraju te košta skuplje nego da voziš poštenog dizela :)
iPsy
25.8.2015.
Odustani
ne njajke... da si imalo upućen u koncept električnog automobila nebi ovakve gluposti pričao.
pinökio-wien
25.8.2015.
Odustani
@acexxl--prvo goglaj i onda pisi neke gluposti...Tesla je ekonomicniji 100 puta nego bilo koji dizel...A za 149 euro(austrija) mjesecno dobijes kod nas svakih 5
god novu bateriju i mozes za cijelo vrijeme neograniceno puniti svoje vozilo na bilo kom Tesla charger u gradu GRATIS!!!!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
25.8.2015.
Odustani
ajde ne pričaj gluposti o isplativosti tesla košta skoro 700 000 kn dok bmw 320D sa puno dodatne opreme košta 350 000 kn, razlika je samo 350 000kn koje ćeš sig
urno uštedit ako se voziš na struju sljedećih 70 godina , bravo pametnjakoviću
Prikaži još ↓
pinökio-wien
25.8.2015.
Odustani
kod nas dodje Tesla S 78000 € a BMW 7ica 77000 € ...o cemu ti ?Ti poredis Teslu s BMW 3 ???Poredis jabuke i kruske-ocito nisi nikada vidio Teslu S...
Dk
Deaktivirani korisnik
25.8.2015.
Odustani
@acexxl Dobro je da nisi Teslu P85D usporedio s Polom 1.4 TSI
mo
mash-o
25.8.2015.
Odustani
@pinökio-wien: gdje kod nas možeš kupiti Teslu S po toj cijeni?? Ta cijena koje spominješ je za američko tržište i model sa najslabijom baterijom. Cijena Tesle
S (P85D) je oko 100.000€, a 90.000€ bi koštao uključujući subvenciju od 70.000 kn od države. Model S se ne može uspoređivati s BMW 3 jer je trica niža klasa, ali može sa BMW 5 (puno prije 5 nego 7), mene je 530D izašao oko 60.000€, znači da je razlika u cijeni oko 30.000€ (228.000 kn). Recimo da godišnje vozač pređe 35.000 km (ja osobno pređem preko 60.000 km), prosječna potrošnja u 530D mi je 6.2 L/100. Dakle na 35.000 km to je 2170 litara dizela godišnje x 9kn litra dizela = 19.530 kn. 228.000 kn (razlika u cijeni između Model S i 530D) podijeliš sa 19.530 i dobijemo 11.67 = broj godina koliko se "besplatno" voziš 35.000 km godišnje u 530D!! Na moju kilometražu ja se u odnosu na cijenu Modela S "besplatno" vozim 6+ godina. Također, brzih punionica u Hrvatskoj nema, a kad ih bude koliku će cijenu kilovatsata staviti?? A za 149€ mjesečno baterija svakih 5 godina?? To je godišnje 1788 € (13.589 kn). Nadalje, onaj tko kupuje BMW 7-icu obično prelazi puno kilometara (možda i više od mene), i on bi možda imao uštedu relativno brzo (nakon godinu-dvije), samo problem je što se baš i ne bi mogao voziti radi nedostatka brzih punionica. Dakle, kad bi postojale brze punionice kod nas, tada bi oni rijetki kupci automobila tipa BMW 7, Mercedes S, Audi A8 i sl. mogli uzeti u obzir da kupe Teslu, i dalje je to daleko od realnosti i prosječnog Hrvata, no u svakom slučaju ako Tesla bude imala neki ekvivalent Modelu S sa pristupačnijom cijenom i kad/ako bude bilo brzih punionica na svakih barem 100 km ceste - ja osobno bih mogao razmisliti o kupnji, do tad ništa...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
26.8.2015.
Odustani
mash-o,lijepo i argumentirano napisano,veliki +.Zašutili su Tesla-fanovi jer nemaju nikakav suvisli odgovor.Glavno da su mlatili ko Martin po grmlju.Ali tako t
i je to na ovom portalu,kad počneš pisati istinu,onda te napadaju.A ne znaju zbrojiti dva i dva hehe
Prikaži još ↓
iPsy
26.8.2015.
Odustani
@mash iznio si dobre argumente, osim što ne raspolažeš ažuriranim informacijama. ovo je specifična industrija jer proizvođači automobila čekaju punionice da se
otvore kako bi krenuli u masovnu proizvodnju električnih auta (zato su trenutno oni jako skupi,jer to NIJE masovna proizvodnja i nije isplativa), a punionice čekaju proizvođače automobila da izbace više auta na ceste kako bi se njihova punionica isplatila. Znači, začaran krug. Ali stvari se užurbano kreću po tom pitanju pogotovo poslijednje dvije godine, evo ovo su ti samo jedni od linkova. Btw kod nas se masovno otvaraju punionice, a Britanija čak već ima i CESTE ZA PUNJENJE auta, znači puniš se dok voziš. Ponavljam, ovo su linkovi od samo poslijednjih par mjeseci gdje su se sve otovorile punionice u HRVATSKOJ (jer vani ih itekako ima) : http://www.zgh.hr/default.aspx?id=7263 http://www.parkingtim.hr/index.php/hr/novosti/item/parking-tim-postavlja-evlink-punjac-u-garazi-zagrad http://9gag.com/gag/aPGgvzQ?ref=fbp Znači, ono šta slijedi je masovna proizvodnja auta i njihova pristupačnija cijena. Čim se pojavi konkurencija, cijena ide dole, a na početku je SVE skupo dok god je jedino. Uzmi u obzir i prijetnje koje ova industrija svakog dana dobiva od naftaša, koliko je samo desetaka godina zaustavljana ova proizvodnja na silu od strane naftaša. Nisi ni svjestan..
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
26.8.2015.
Odustani
iPsy ti pričaš što bi bilo kad bi bilo, činjenica je da onaj tko puno putuje i kome treba komfor i mala potrošnja će kupit nešto tipa bmw 3-5 audi a4-a6 i sličn
e dizelaše, pouzdani su malo gutaju i komforni su na duge staze bez brige di ćeš tankat gorivo i ako se nešto pokvari na sreću servisa imaš u svakom gradu dok to za teslu nije slučaj
Prikaži još ↓
mo
mash-o
26.8.2015.
Odustani
@iPsy: Ovo za Britaniju da testiraju ceste koje pune automobile sam vidio, ali to meni za područje Hrvatske ništa ne znači. Vidi, prošle godine sam kupovao auto
pa sam radio kalkulaciju između 530D i Modela S, i ispalo je debelo puno povoljnije uzeti 530D i zadovoljan sam izborom. Što se tiče brzih punionica, ok otvoreno ih je nekoliko na području Zagreba, ali što kad putujem po Slavoniji i Jadranu (tamo i napravim najviše kilometara) i isprazni se baterija? Trebam stati na magistrali (ili negdje u Slavoniji usred ničega) i zamoliti nekoga iz okolnih kuća da mi posudi svoju utičnicu na 8 sati? A osobe koje mogu financijski podnijeti cijenu Modela S, ne rade te silne kilometre isključivo na području Zagreba - i tu je problem. Slažem se, možda će za koju godinu biti više punionica na strateškim mjestima, možda će i el. auti pojeftiniti, možda tada ne podignu cijenu struje u nebesa na punionicama, ali tu ima previše možda. Kao što rekoh kad/ako se to dogodi tada bih mogao razmisliti o kupnji, sve druge priče su šta bi bilo kad bi bilo
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .