Grafičku dizajnericu Katherine Young razljutile su američke naslovnice tinejdžerskih magazina i u samo 10 minuta napravila je naslovnicu za cure kakvu smatra da bi trebala izgledati
Cure, samo budite lijepe! Dečki što želite biti u budućnosti?'
Naslovnice dviju rujanskih tinejdžerskih magazina Girls' Life i Boys' Life razljutile su jednu grafičku dizajnericu. S razlogom. Dok se dečkima sugeriralo da otkriju svoju budućnost i što žele postati, curama se poručivalo da je jedino bitno da budu lijepe. Ni jednim naslovom nije se utjecalo na njihovu profesionalnu budućnost već isključivo na potrebu da zablistaju, pa čak i da se probude lijepe. Osim toga, tu su i naslovi da oduševe sve prvog dana jeseni te kako da imaju kosu iz snova.
Dizajnerica Katherine Young (31) odlučila je pokazati kako bi trebala naslovnica za djevojke izgledati, a razmišljala je isključivo o onome što bi ih moglo oblikovati i usmjeriti u dobrom pravcu. Stavila je naslov 100 načina kako pomoći u zajednici umjesto 100 načina kako da zablistaš prvog dana jeseni, kako do karijere iz snova umjesto kako do kose iz snova, a na naslovnicu je stavila djevojku Oliviu Hallisey, dobitnicu nagrade Google Science Fair 2015. poručujući - ti možeš biti sljedeća.
Njezina naslovnica, koju je kako kaže napravila za samo 10 minuta, počela se masovno dijeliti na društvenim mrežama, a roditelji su mahom komentirali da je ovo pravi primjer koliko je danas teško odgajati djevojčice. Dok se dječacima sugerira da se bave sobom i svojim interesima, djevojkama se pažnja usmjerava uglavnom na tuđi dojam o njima opterećujući ih previše s izgledom umjesto da se koncentriraju na konstruktivne stvari. Zato ni ne čudi što se već od najranije dobi počnu zamarati kilogramima i vjerovati da su nepoželjne, ružne i debele.
- Najgori dio naslovnice mi je "Probudi s lijepa". Mislim, kakvi su to standardi koje postavljamo djeci? Biti žensko je ionako teško bez nametanja osjećaja da si nekakav promašaj zbog svog jutarnjeg buđenja - frustrirano je izjavila Young za Mic.com.
Javili su se iz magazina poručujući:
"Ponosni smo na svaku stranicu u svakom broju. Girls' Life ima dinamičnu publiku od 2,16 milijuna tinejdžera različitih strasti. Zato svaki broj obiluje temama o obitelji, prijateljstvu, zabavi, samopouzdanju, ikonama, modi, zajednici, zaljubljenosti... Ovaj važan miks razlog je zašto smo dobitnici brojnih nagrada za uređivanje i fotografiju te magazin lider među tinejdžerima od 1994." - napisao je glasnogovornik magazina za Mic.com.
Moramo raditi bolje. Ovakve poruke su štetne i za cure i za dečke. Djevojke treba učiti da su više od lijepog lica, a i dečke tome također, zaključila je dizajnerica Young.