Ma nemoj? Ma sta kazete? Istra je zeljeznickim putem odvojena od ostatka Hrvatske, a spojena sa Slovenijom. Od 2. svjetskog rata, Tito nije busio tunel u planini Učka, poceo je pa je stao, 91. je Hrvatska postala neovisna i predsjednik je bio drugi, Dr. Franjo Tudman, niti on nije nista napravio po tom pitanju. Ova vlada je napokon odlucila busiti jos jedan tunel, napokon ce cijela Istra moci vlakom bez presjedanja ici u Zagreb, a i roba ce brze i sigurnije putovati iz Zg u Istru. Tunel je uspjesno probusen, ali ne za vlak, nego za aute! Autima nije dovoljan jedan tunel, nego su im potrebna dva, a vlak? Vlak neka ceka.
ka
kaius
01.3.2023.
Odustani
svi idu prema zapadu a ti bi na drugu stranu.svašta
ka
kaius
01.3.2023.
Odustani
tko govori o stranama..samo nisam baš čuo da sa zapada je migracija kod nas za radit itd nego obrnuto
ping-pong
01.3.2023.
Odustani
O kojem zapadu i o kojem radu ti pises?
ka
kaius
01.3.2023.
Odustani
šta je za nas zapad,,njemačka,austrija,irska......
ping-pong
01.3.2023.
Odustani
Tema je prijevoz robe i putnika. Cestovnim putem vrijeme odgada dolazak robe sto znaci milijunskj gubitak za firme i trgovacke centre. To cekanje bi se izbjeglo
kad bi roba iz Zg npr. dolazila vlakom.
Prikaži još ↓
ka
kaius
01.3.2023.
Odustani
ako nisi shvatio,prvi komentar je bila za..a.ako ne budeš u svemu vidio politiku bit će bolje
ping-pong
01.3.2023.
Odustani
Ako nisi shvatio moj prvi komentar, napisan je iz ljutnje. Nekome tko je u tom trenutku ljut, nije do zjbje.
ka
kaius
01.3.2023.
Odustani
a koliko od te robe po trgovačkim centrima dolazi izvana i zašto ne bi vlakom do pule ili drugdje nego mora sve prvo u zg pa onda do istre.to nije trošak više..
.ima toga više u tim stvarima oko trgovine.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .