Moram se osvrnuti na ovaj slučaj jer često koristim usluge CA za europska odredišta gdje hvatam letove za dalje. Vrlo rijetko sam stigao na odredište na vrijeme tako da sam znao zakasniti na drugi let. Moram napomenuti da je osoblje vrlo hladno i neljubazno ( 80%) ostalih 20% može proći. Zrakoplovi su stari i neudobni ( ne baš svi ) ali u globalu gledano omjer cijene letova sa pruženom kvalitetom i uslugom ne dobiva ocjenu veću od 2 . Sam terminal ima prolaznu ocjenu i vidno je unaprijeđen u odnosu na prije 5-7 godina. Nedovoljno ulaganje u razvoj kompanije dovelo je do kraha. Pogledajte ugostiteljske objekte na aerodromu,pravo seljačko utočište sa cijenama da ti se zavrti u glavi. Kažu da je tako na svakom aerodromu. Ja kažem da nije i stojim iza toga. Cijene jesu približno iste ali kvaliteta usluge i ambijent pojedinog objekta u svijetu je drastično bolja od naše.
dipsy2010
14.2.2013.
Odustani
U pravu si 100%
ma
malena71
14.2.2013.
Odustani
U potpuno se slazem sa svim sto je Afrika napisao/la. Meni je kasnjenje za letove zbog kasnjenja CA postalo normalno, pa se vise i ne nadam da cu stici na let.
Iznenadim se kad uspijem isti dan otputovati. Ono sto mene jako frustrira je gubljenje i / ili kasnjenje prtljage. Svaki puta u rucnu prtljagu moram staviti odjece za barem dva dana. Ako nazovem i upitam djelatnike kad mogu ocekivati kofere ponasaju se kao da mi moraju dati vlastitu odjecu i obucu. Te zene koje se javljaju na telefon zaista ne bi tamo trebale raditi.
Najstrasnije iskustvo mi je bio let iz Zuricha kada sam zaista imala osjecaj da necemo stici na odrediste. Let tim malim, neudobnim avionom je nesto sto ne zelim iskusiti vise nikada.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .