Huljića koji u TV spotu okuplja sve generacije jedne obitelji oko obroka koji spaja velike i male, čak 70 posto ispitanika ocijenilo je kao sjajnu poveznicu s brendom Čokolino, pokazuje istraživanje Ipsosa
Čokolino s Huljićem jedna je od najuspješnijih reklama ikad
Novu marketinšku kampanju za Čokolino, s Tončijem Huljićem u glavnoj ulozi, zamijetilo je čak 84 posto ljudi u Hrvatskoj, čime je gotovo dvostruko nadmašila prosjek sličnih kampanja i postala jedna od najzamjećenijih kampanja koje su do sada mjerene, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos.
Time se i potvrdilo da je kampanja, koja je od prvog dana emitiranja izazvala brojne reakcije, kakve god bile, u konačnici ostvarila izniman uspjeh u svim segmentima.
- Osnovna namjera kampanje u kojoj je na novi i drugačiji način pozicioniran brend Čokolina bila je dodatno promovirati našu ključnu poruku, a to je da Čokolino nije namijenjen samo najmlađima, nego svim generacijama. Upravo je Tonči Huljić, kao novo zaštitno lice Čokolina, vrlo uspješno prenio tu ključnu poruku na inovativan način, što je potvrdilo i istraživanje koje je proveo Ipsos - .ističe direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke Marinka Akrap.
- Za razliku od Čokolina, koji je davno prerastao kategoriju dječje hrane i postao omiljeni obrok svih generacija, druga aktualna Podravkina kampanja, u kojoj je glavni lik mladi tata Marko Tolja, obraća se puno užem krugu potrošača, prvenstveno roditeljima s malom djecom za koje su Lino žitne kašice u svakom trenutku praktično i zdravo rješenje. Na taj način smo napravili jasnu distinkciju u komunikaciji istog brenda prema dvije različite ciljne skupine - kaže.