Obavijesti

News

Komentari 2

Upoznajte članove žirija Pametnom idejom do uspjeha

Upoznajte članove žirija Pametnom idejom do uspjeha
11

Put do uspjeha kreće s pravim stručnim savjetima. U skladu s time, predstavljamo vam stručnjake koji će odlučivati o prijavljenim idejama te savjetovati sudionike

Upoznajte članove žirija projekta 'Pametnom idejom do uspjeha'. Riječ je o stručnjacima s višegodišnjim iskustvom u savjetovanju, obrazovanju i podizanju uspješnih poduzetničkih projekata. 

Saša Cvetojević

Saša Cvetojević je poduzetnik i investitor. Član je Upravnog Odbora CRANE-a te je kao Business Angel investirao u najveći broj startupa u Hrvatskoj. Vlasnik je i suvlasnik nekoliko tvrtki koje zapošljavaju preko 80 ljudi i ostvaruju preko 10 milijuna eura godišnjeg prometa u djelatnostima distribucije, logistike, zdravstva i informacijsko - komunikacijskih tehnologija. Član je Vijeća Članica Hrvatske Udruge Poslodavaca te već dugi niz godina aktivno promiče ideje poduzetništva. Osnivač je udruge ZIP- Zagrebački Inkubator Poduzetništva koja ima za cilj etablirati Zagreb kao središnje mjesto za pokretanje startupa u regiji, a prvi korak je otvaranje inkubatora s coworking prostorom u kojem će se odvijati razvoj timova od ideje do proizvoda.

Za njega je pametna poslovna ideja ona koja je razrađena tako da ima osnovne elemente poslovnog plana te se na osnovu te razrade može zaključiti da je pametna. Razrađena poslovna ideja koju netko smatra pametnom može biti relativno vrijedna. No, niti jedna ideja koja se ne realizira, nema vrijednost. Ako od ideje napravite dobar plan, krenete u realizaciju istoga, tijekom te realizacije samu ideju i plan morate modificirati ovisno o saznanjima na koje nailazite. Tada, ako ste dovoljno uporni, dobivate nešto što je vrijedno. Prototip ili čak proizvod koji ima tržište je ostvarivanje prvog koraka ideje i dokaz da je istome prethodila pametna poslovna ideja.

Željko Kovač

Željko Kovač je direktor i vlasnik Centra za poduzetništvo Zagreb. Iza njega je preko 20 godina rada u segmentu srednjeg i malog poduzetništva, a specijalnost mu je rad na uspostavljanju malih poduzetničkih inicijativa. Ponosi se činjenicom da je kroz svoj dosadašnji rad pokrenuo preko 200 malih poduzetničkih ideja. Ovaj 57-godišnjak stres vezan uz radne aktivnosti neutralizira bavljenjem sportom, a posebna mu je strast - trčanje.

Njegova definicija uspješne poslovne ideje je svaka ideja koja uspije na tržištu i zadovolji potrebe proizvođača i korisnika. 

Miljenko Graovac

Miljenko Graovac diplomirani je ekonomist Sveučilišta u Zagrebu, a u Vipnetu je trenutno Rukovoditelj odjela upravljanja korisničkim uređajima i razvoja proizvoda. U Vipnetu je zaposlen od samih početaka, odnosno od 2000. godine kada je krenuo s pozicije produkt/projekt voditelja. Tijekom radnog vijeka u Vipnetu radio je na nizu projekata, a posebno se ističu primjeri uvođenja Homeboxa, prvog jednostavnog rješenja za zamjenu klasične fiksne linije te uvođenje iPhonea u Vipnetovu ponudu.

Pametnom poslovnom idejom smatra onu koja odgovara na zahtjeve tržišta u trenutnom okruženju, a koja je ostvariva u zadanim financijskim, vremenskim ili inim okvirima. Upravo takve pametne ideje mogu generirati poslovni uspjeh i u ovim poslovno izazovnim vremenima.

Igor Strejček

Igor Strejček direktor je direkcije upravljanja distributivnim kanalima u Erste & Steiermärkische Bank d.d. Iza njega je 13 godina iskustva i rada u Erste banci na razvoju digitalnih kanala u području internet bankarstva, mobilnog bankarstva, ecommerce, kartičnog poslovanja, kontakt centra te razvoju komunikacijskih kanala putem web portal, intraneta, chat servisa, You Tube kanala te Facebooka.  

Što je za njega uspješan poduzetnički projekt? "Svaka ideja koja ima za svrhu riješiti konkretan probleme u svijetu oko nas te je vlasnik ideje uspio  oko iste okupiti tim entuzijasta i stručnjaka s kojima će je provesti u djelo i pri tome donijeti konkretnu i mjerljivu korist svim sudionicima u lancu (od krajnjeg korisnika do svih koji su pomogli u realizaciji ideje) je uspješan poduzetnički projekt. Također je bitno da i svi sudionici projekta razviju kvalitetni odnos, te da pomognu jedni drugima naučiti i otkriti nešto novo. Bilo bi super ako bi se pri tome mogli i zabaviti".

Kristina Ercegović

Kristina Ercegović diplomirala je marketing 1998. na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i 2008. završila Executive MBA u poslovnoj školi Cotrugli. 2010. je završila NLP Leadership Akademiju, a 2013. i NLP majstorski te Advanced Program in Business. 2002. godine je osnovala Herakleu, prvu agenciju u Hrvatskoj specijaliziranu za mystery shopping u sklopu koje je pokrenula i niz inovativnih projekata poput Mystery shopping dana, zatim dodjelu Nagrade za posvećenost kvaliteti usluge te Heraklea Customer Service Akademiju. Herakleu je prodala u ožujku 2012. Od 2010. vodi vlastitu tvrtku Zaokret u sklopu koje projektom Business Cafea educira i umrežava male poduzetnike. Također je i redoviti predavač na Radilica Kontakt Centar Akademiji, te  piše i Zaokret blog, te je i čest gost predavač na konferencijama i fakultetskim predavanjima. Aktivna je članica i mentorica u Udruzi mladih menadžera YES, te je bila i članica Hrvatske udruge poslovnih anđela (CRANE). Dvaput je dobila MSPA Europe PR and Marketing Award, nagradu za najuspješnije promoviranje mystery shoppinga u Europi u 2004. i 2005. godini.  Dobitnica je i CROMINU nagradu za najboljeg menadžera 2007. godine u kategoriji mladi menadžer kao prva žena u toj kategoriji i najmlađi menadžer, a u svibnju 2008. dobila je MSPA Hall of Fame Award, priznanje za uspješno promoviranje mystery shoppinga u Jugoistočnoj Europi. 

Što je za nju dobra poslovna ideja? 

Smatra kako je važno da postoji problem kojeg rješavamo kupcima, da nudimo nešto bolje, brže, jednostavnije ili jednostavno bolju uslugu. "Nekad mislimo da nam treba neka velika ideja, i da moramo biti prvi na tržištu, no važno je biti prvi u umu potrošača. Nekad je dovoljno dovesti samo nešto izvana, a nekad baš ništa nije dovoljno i propada iz u tom trenutku neobjašnjivih razloga. Dakle pametna ideja je ona koja nađe u što kraćem roku prve kupce, sluša njihove povratne informacije dobivene korištenjem proizvoda i usluge i na temelju toga iste oblikuje. Mislim da su važne i namjera i energija osnivača u svemu tome. Zbog čega sve to radi. To se sve osjeti. Kupci to kupuju ili ne kupuju. Naposljetku svi želimo biti dio neke veće uspješne priče", zaključuje.

Krešimir Dvorski i Ante Gustin

Krešimir Dvorski je diplomirani ekonomist, te je studirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Osim obrazovanja u Hrvatskoj školovao se godinu dana i u Americi gdje je naučio, kako kaže: "Obitelj i prijatelji su najvažniji čovjekovi suputnici u životu". Radno iskustvo "ispekao" u više od 10 tvrtki na poslovima nabave, prodaje, distribucije, marketinga i odnosa s javnošću i drugih. U lipnju 2012.g. konačno shvatio da je vrijeme za pokretanje vlastite tvrtke inspiriran idejom "Bic-Sic" Ante Gustina. Za njega je dobra poslovna ideja ona koja je realno ostvariva, ima dugoročni potencijal rasta i razvoja komplementarnih djelatnosti, može pronaći put do izvora financiranja, po mogućnosti da otvara novu tržišnu nišu, predstavlja temelj za profitabilan posao i značajna je za širu društvenu zajednicu. "Ideja mog kolege Ante Gustina o pokretanju prvog sustava javnih bicikala u Hrvatskoj zadovoljava sve navedene kriterije i zato naša tvrtka kontinuirano ostvaruje nove suradnje s renomiranim poslovnim partnerima", zaključuje Dvorski.

Ante Gustin rođen je 1989. godine u Metkoviću gdje je i započeo njegov san o već sada uspješnom projektu sustava javnih bicikala koji djeluje u Zagrebu od 2013. godine. Ljubav prema biciklima rodila se još u djetinjstvu, a ideja o biciklima koja je cijelo ovo vrijeme tinjala, svoje prvo pojavljivanje je doživjela na predstavljanju na međunarodnom INTERINO BizPlan Contest natjecanju u Varaždinu gdje je Ante završio Fakultet organizacije i informatike. Ekološki vrlo osjetljiv, tijekom studija pokrenuo je projekt EKO DOM (projekt selektivnog odlaganja otpada), no njegovo obrazovanje ne prestaje završetkom ovog fakulteta nego se nastavlja na PMF-u u Splitu. Nezaustavljiv i nemiran duh te visoka svijest o ekološkom življenju su upravo ono što ga tjera naprijed i čini jednim od najuspješnijih mladih poduzetnika. Njegov startup projekt nextbike (sustav javnih bicikala) oživio je zahvaljujući dobroj ideji, upornosti, neumornom radu te entuzijazmu Krešimira Dvorskog  njegovog “suputnika” i “supatnika” u ovoj poduzetničkoj avanturi bez kojeg projekt (po svoj prilici) ne bi bio ostvaren. Zbog svoje izvrsnosti nextbike je osvojio nagradu za najbolji startup hrvatskog zelenog gospodarstva 2014. godine. 

Za Gustina je dobra poslovna ideja ona koja može biti praktično primjenjiva te dostupna i potrebna krajnjem korisniku. Ona mora biti temeljena na dobrom cilju i s obzirom na cilj realistična kako ne bi ostala na nivou želja. Osim toga važno je pronaći novu nišu interesa, nešto što na tržištu ne postoji, a vrlo je primjenjivo u svakodnevnom životu. Većina ljudi se uvijek zapita (kod bilo kakve usluge ili proizvoda) kakvu ja korist imam od toga?  Stoga bi se moglo zaključiti da su osluškivanje tržišta, upornost i dobro postavljeni cilj, tri glavna preduvjeta za dobru poslovnu ideju.

Andrey Shtylenko

Andrey Shtylenko je poduzetnik koji u svojem portfelju ima projekte: Popustolovac.hr , ZappWi -Fi, Freelance.hr i druge. Rođen u Rusiji, proveo je zadnjih 10 godina pokrećući projekte u Rusiji , SAD-u , Europi i Hrvatskoj. Andrey je aktivni sudionik hrvatskoj poduzetničkoj zajednici kao mentor, govornik i autor nekoliko trening programa i predavanja na temu poslovnog i osobnog razvoja, međuljudske komunikacije i poslovnog umrežavanja.

Prema njemu postoji bezbroj faktora koji mogu biti presudni između dobrih i loših poslovnih ideja. Neki od ovih faktora su više-manje predvidivi, druge je lako testirati, a ostatak može biti samo potvrđen prolaskom vremena. Ali kad procjenjuje ideje, dobre ideje moraju posjedovati sve odgovore i  pokrivati sve aspekte i znanja o: Veličini tržišta, vrijednost ideje, ekonomičnost ideje, odaziv kupaca/korisnika, mobilnost te tim koji radi na ostvarenju ideje.

Tea Kranjec

Tea Kranjec, osnivač web portala One stop shop for EU funds (www.europski-fondovi.eu) koji  korisnicima pruža na jednom mjestu sve informacije o fondovima Europske unije, voditelj je i glavni predavač obrazovnog programa „Voditelj projekata za EU fondove“, završila studij International Master in European studies u Belgiji te stekla iskustvo u radeći na više različitih projekata iz programa IPA, LIFE+, Grundtvig, CIP, LEONARDO DA VINCI, YOUTH IN ACTION, Media, Culture i dr. Nositelj certifikata Project Cycle Management i Upravljanje IPA Operativnim programima. Aktivno djeluje u pripremi projekata kao konzultant i voditelj projekata te surađuje s međunarodnom mrežom vanjskih suradnika.

Prijavite se već danas!

Kliknite ovdje i prijavite se na natječaj "Pametnom idejom do uspjeha"! Ostvarite svoju pametnu poslovnu ideju!

Javite nam se!

Imate pitanje o poduzetništvu? Posjetite našu Facebook stranicu, postavite nam pitanje ili započnite diskusiju s drugim čitateljima!

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
Pili su i zabavljali se, a onda je mladić prijatelju dao bombu u ruke: 'Sin ima gelere po tijelu'
DETALJI STRAVE U KNINU

Pili su i zabavljali se, a onda je mladić prijatelju dao bombu u ruke: 'Sin ima gelere po tijelu'

Mladić (23) donio ručnu bombu na druženje. Dao je u ruke prijatelju (25). Aktivirao ju je i poginuo. Među ozlijeđenima i maloljetnica. Prije tragedije objavili fotografiju bombe
Kako je došlo do afere Beroš? Daju milijune eura, a nitko ne provjerava prave cijene uređaja
NEVJEROJATNI DETALJI

Kako je došlo do afere Beroš? Daju milijune eura, a nitko ne provjerava prave cijene uređaja

Godišnje odlazi više od 50 milijuna eura za kupnju bolničkih uređaja mimo planiranirane nabave. Ministar sam odlučuje što će odobriti bez kontrole. Sporna tri mikroskopa nisu jedini koji su kupljeni na spornim natječajima
Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'
JESTE LI GA OSJETILI?

Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'

Magnitude su iznosile 3.5 i 3.2 po Richteru