Najčešći prigovor odnosi se na bonton putnika, odnosno nedostatak njihove reakcije kada ih se pozdravi. Osim što je putnik tad nepristojan, ne poštuje ulogu posade kao stručnjaka za sigurnost
Članovi posade aviona otkrili koje ih navike putnika živciraju
Imate li vi neke od ovih loših navika koje živciraju članove posade? Bivši član kabinskog osoblja Jay Roberts pitao je na društvenim mrežama kolege što je to što ih najviše smeta kod putnika.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Koja je to stvar koju putnici rade, a da vam stvarno ide na živce? - na društvenim mrežama pitao je Jay Roberts, koji je radio kao stariji član kabinskog osoblja za Emirates.
A odgovori su brzo stizali od osoblja diljem svijeta koji su otkrili koje ih to ponašanje putnika najviše živcira.
Najčešći prigovor, koji se ponavlja, odnosi se na pristojnost putnika, odnosno nedostatak njihove reakcije kada ih se pozdravi.
- Mrzim kad putnici ne odgovaraju na moj pozdrav kad im poželim dobrodošlicu u zrakoplovu - rekao je jedan član posade. Drugi je naveo izostanak zahvale ili osmijeha putnika kad se iskrcaju.
- Ukrcavanje dok razgovarate telefonom ili vodite videochat, ili ako imate slušalice u slušalicama dok vas pokušavam informirati ili razgovarati s vama, također je vrlo loše - dodali su.
Roberts se složio s većinom navedenih osjećaja kolega.
- Glavna loša stvar koju putnik učini je izbjegavanje kontakta očima ili ignoriranje osnovnog pozdrava kada ga pozdravim - navodi.
Osim što je putnik tad nepristojan, ne poštuje ulogu posade kao stručnjaka za sigurnost.
- Ako taj avion gori i treba ga evakuirati, riskirat ću svoj život i ostati kako bih se pobrinuo da siđeš sigurno. Ili ako se razboliš, ja ću biti uz tebe, činiti sve što mogu da ti spasim život, a ti ne možeš ni priznati da stojim ovdje i pozdravljam te - istaknuo je.
Jedan član posade ljuti se i kada putnici inzistiraju da im kaže broj sjedala tijekom ukrcaja, ostali ne vole kada pojedinci stoje u redu za silazak čim zrakoplov sleti, dok jedna stjuardesa ne može podnijeti kada putnik tijekom leta otvara pretinac iznad glave da nešto izvadi i ne zatvori je.
Ne dopada im se ni kada putnici gledaju kako opslužuju cijelu kabinu prije nego što odluče da je najbolje vrijeme za odlazak na WC kada dođu baš do njih.
- Mrzim kad me tapkaju ili dodiruju kako bi mi privukli pozornost - naveli su još jedan razlog koji ih čini nervoznima.
Presvlačenje mališana na sjedalu, a zatim dodavanje prljave pelene osoblju, još je jedna bolna točka članova posade.
- Razgovaraju sa mnom dok jedem - naveli su.