Ako želimo imati zdrave generacije budućnosti, kod djece treba najprije razvijati humanističke, socijalne, misaone, motoričke, govorne kompetencije, a tek onda digitalne. Djeca su prije svega ljudi, živa bića koja trebaju druge ljude za zdrav i stabilan psihofizički rast i razvoj, a tek onda ekrane i digitalne sadržaje. Zato digitalni sadržaji trebaju biti razmjerni razvojnoj dobi djece osnovnoškolske dobi. Na žalost, stavljanje digitalnih kompetencija ispred svih gore navedenih stvara generacije zakržljalih govornih, socijalnih, motoričkih vještina, generacije s deficitom pažnje koje imaju ogromnih problema s koncentracijom i memorijom, uočavanjem uzročno posljedičnih veza, rješavanjem problema, frustracijama,....jeste li se ikada zapitali zašto su preddigitalne generacije imale bolju koncentraciju, memoriju, zašto su bolje i više pamtile, zašto im nije bio problem učiti pjesmice napamet, povezivati stvari, zašto nije bilo toliko govornih mana, toliko prilagodbi sadržaja, pomoći u učenju, a fina motorika razvijena?!
Vi
Vis@maior
23.3.2023.
Odustani
Zato djeca uče humanističke predmete jer su oni oduvijek bili osnova, činili su osovinu za razvoj ostalih kompetencija. Ako ne znaš čitati, kako ćeš razumjeti m
atematičke zadatke, ako ne razumiješ što čitaš, kako ćeš razumjeti matematički problem, ako ne učiš povijest, kako ćeš razviti i uočavati uzročno posljedične veze?! Sve je krenulo s filozofijom. Prve srednjovjekovne katedralne škole su najprije imale društveno humanističku pouku (retorika, logika, filozofija, teologija, a tek onda medicina i znanost).
Prikaži još ↓
Vi
Vis@maior
23.3.2023.
Odustani
Zato su važni društveno humanistički predmeti, ali ljudi toga nisu svjesni, ne razumiju....
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .