Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Vi
Ako želimo imati zdrave generacije budućnosti, kod djece treba najprije razvijati humanističke, socijalne, misaone, motoričke, govorne kompetencije, a tek onda digitalne. Djeca su prije svega ljudi, živa bića koja trebaju druge ljude za zdrav i stabilan psihofizički rast i razvoj, a tek onda ekrane i digitalne sadržaje. Zato digitalni sadržaji trebaju biti razmjerni razvojnoj dobi djece osnovnoškolske dobi. Na žalost, stavljanje digitalnih kompetencija ispred svih gore navedenih stvara generacije zakržljalih govornih, socijalnih, motoričkih vještina, generacije s deficitom pažnje koje imaju ogromnih problema s koncentracijom i memorijom, uočavanjem uzročno posljedičnih veza, rješavanjem problema, frustracijama,....jeste li se ikada zapitali zašto su preddigitalne generacije imale bolju koncentraciju, memoriju, zašto su bolje i više pamtile, zašto im nije bio problem učiti pjesmice napamet, povezivati stvari, zašto nije bilo toliko govornih mana, toliko prilagodbi sadržaja, pomoći u učenju, a fina motorika razvijena?! 
Vi
Zato djeca uče humanističke predmete jer su oni oduvijek bili osnova, činili su osovinu za razvoj ostalih kompetencija. Ako ne znaš čitati, kako ćeš razumjeti m Prikaži još ↓
Vi
Zato su važni društveno humanistički predmeti, ali ljudi toga nisu svjesni, ne razumiju....
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .