Sve pet..sutra idem potpisati i vodim cijelu obitelj..ali Staniću, ako ti je do hrvatskog nacionalnog blaga, onda učini samo jednu jako bitnu stvar i napravi plan: od prihoda od cestarina podmirivati kreditne obveze HAC-a, a ostatak prihoda na ostalo..a znamo što onda slijedi: racionalizacija poslovanja i otpuštanja partijskih uhljeba u upravama, ali i otpuštanje viška ljudstva u HAC-u...uostalom, Talijani neka budu smjernica u racionalizaciji poslovanja autocesta.
hogar007
11.10.2014.
Odustani
Zašto misliš da će se Stanića pitati?
mj
mary joe fernandez
11.10.2014.
Odustani
Ne mislim uopće...samo aludiram da Nezavisni cestarski sindikat, kao i svi drugi sindikati, zastupaju i štite svoje članove...a ti članovi su i brojni i prekobr
ojni uposleni u Hrvatskim autocestama...dakleM,po prirodi stvari, oni će biti protiv racionalizacije, odnosno otpuštanja prekobrojnih..
Prikaži još ↓
hogar007
11.10.2014.
Odustani
Znaći prođe li referendum, HAC i dalje ostaje mjesto za uhljebljavanje pripadnika stranaka svih boja, a ne prođe li referendum, netko će drugi trpati novac u sv
oj džep, a narod će i dalje otplačivati kredite? Dobar izbor, nema što?
Prikaži još ↓
mj
mary joe fernandez
11.10.2014.
Odustani
Prvu stvar koju trebamo učiniti: spasiti autoceste od ovih zgubidana i " niš koristi" da ih prodaju u bescijenje a samo da jednokratno pokrpaju proračun, a on j
e rupa bez dna...
Drugo, dovesti krizni menadžment koji će preuzeti upravljanje autocestama i za svoj posao odgovarati...a uopće ne dvojim da bi se dobro sve pročistilo, počev od stranačkih uhljeba pa do onih prekobrojnih na održavanju autocesta...ne kužim kaj ti sad nije jasno
Prikaži još ↓
hogar007
11.10.2014.
Odustani
Jel ti to zagovaraš povratak socijalizma?
mj
mary joe fernandez
11.10.2014.
Odustani
S kojeg planeta ti dođe na moj komentar...po tebi je zagovaranje socijalizma uvesti krizni i odgovorni menadžment koji će racionalno upravljati autocestama...za
informaciju, u socijalizmu nisam živjela, već u kapitalističkoj uređenoj zemlji...odmalena živjela u zemlji koja je imala kapitalizam sa " ljudskim licem"...a sve su to sebi tepali ovi u socijalizmu, pa imali parole tipa te, socijalizam sa ljudskim licem...i još nešto, nikad radila u socijalizmu i nikad radila u državnom i javnom sektoru...ako je to socijalizam, onda....
Prikaži još ↓
hogar007
11.10.2014.
Odustani
Samo pitam, ne moraš mi odmah svoj životopis pred nos bacati, a sad malo ozbiljno, tko bi trebao osnovati krizni stožer, od kojih ljudi, koji bi kriteriji bili
za odabir, tko bi ih izabirao itd....inaće, samo da nadodam u socijalzmu je bilo uhljebljavanja, ali u odnosu na ovo što se događa zadnjih 20-ak godina je bilo zanemarivo
Prikaži još ↓
mj
mary joe fernandez
11.10.2014.
Odustani
Odgovorna vlada koja mora naći odgovornu i efikasnu upravu, odnosno menadžment...nije ti jasno?
Pogledaj je li ima zemalja koje profitabilne ceste...ceste se da
ju u koncesiju onome tko će ih izgraditi...a ako su već izgrađene, onda je problem efikasnosti upravljanja, sankcioniranja kriminala i ostalo...
Prikaži još ↓
Ša
Šarlota
11.10.2014.
Odustani
mary, stavljanjem potpisa ne ostvaruješ pravo na nikakve uvjete, osim jednoga: potvrđuješ da si suglasna da u HAC-u i dalje bude zaposleno četverostruko više lj
udi nego što je to u zemljama u okruženju, da redovno primaju plaće za nerad i da "podebljaju" uhljebe kojih imaju daleko više od dovoljnog. Nema otpuštanja. Zaboravi na taj scenarij, a upravo to je Stanićev cilj, dakle, isti kao i onaj Dončićev jer oba vode ka uništenju. :(
Prikaži još ↓
mj
mary joe fernandez
11.10.2014.
Odustani
A što napraviti šarlota...sve što ti napisa, znam i ja...prvo, spasiti prodaju od strane ovih zgubidana, a onda će se morati rezati, ovak više ne ide..imaš para
lelan članak o Bina Istri i Zagreb- Macelj...vidiš kaj smo dobili koncesijom
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .