Neki ce reci kazne ne donose nista, ali kako to da svi Hrvati znaju kad predju slovensku ili austrijsku granicu kako se ponasati? Odma se vezu i smanjuju brzinu jer znaju da kad oni opletu po novcaniku, bolit ce daleko vise nego u Hrvatskoj. I kad se vrate u Hrvatsku odjednom divlji zapad. Da se mene pita kazne bi bile takve da bi se krediti dizali, pa bi se netko dva puta razmislio prije nego bi sjeo pijan, ili vozio prebrzo!
B8
Branimir-888
04.4.2018.
Odustani
Dijelom se slažem dijelom ne. Naime,ako pričamo o vožnji van naselja koja se i odnosi na veći dio vožnje ograničenja u EU su ovisno o zemlji ali 90 ili 100 kmh,
a kod nas je 80. I tih dionica od 80 je uistinu premalo jer su naše "brižne" službe to na mnogim mjestima smanjili na 60 ili 70 kmh zbog nekog napuštenog objekta ili bez razloga uopće. Isto tako zemlje u EU su vodile računa o tome da nije ista brzina dozvoljena za sve vrste vozila,pa tako kombiji,autobusi,vozila s prikolicama i tegljači imaju manju dozvoljenu brzinu dok je kod nas svima dopuštena ista brzina. Vozač novog automobila će pri 100 kmh biti manja opasnost od tegljača koji vozi 80kmh i to je činjenica. Posao mi je takav da često putujem i naša ograničenja su van svake pameti i nisam uvjeren da im je cilj sigurnost u prometu već čista zarada,a to mogu tvrditi kad znam gdje će policija i koga zaustavljati. Uglavnom su tamo gdje je ograničenje 60,love ljude koji voze 75-80km(pričamo o mjestima izvan naselja) dok će one koji lete 120 i više gdje je ograničenje 80 rijetko zaustaviti jer su rijetko na takvim mjestima.Njemačka i Austrija 100 kmh,Slovenija 90 izvan naselja + 10% tolerancije i savim je normalno da te kazne ako voziš brže od toga,kod nas nominalno 80 kmh izvan naselja,stvarno 60 ili 70,voziš 80-85 i puniš državni proračun,a ne bih se složio da se radi o divljoj vožnji.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
04.4.2018.
Odustani
2 plusa za komentar tech
ka
kaius
05.4.2018.
Odustani
ako znaš cestu u dolini mirne, porta porton-motovun,ili vidi,
kilometri bez ikakve kuće,samo polja i šuma. široka cesta,blagi dugi zavoji. cesta je kao poluauto
cesta. ako ideš90- 100 niti neznaš da ideš jer je ravno sve skoro.
bio je znak 70, i sad je 60 i na jednom mjestu se stavljaju zaustavljat sa radarom.
i netko če mi reć da nisu znakovi postavljeni tako samo za uzimat pare''?
i uvijek patrole gdje je neki ravni dio,nikada gdje se dešavaju nesreće.
Prikaži još ↓
B8
Branimir-888
05.4.2018.
Odustani
kaius,točno o tome sam govorio. Nikada ama baš nikada nisam vidio da policija mjeri brzinu u centru naselja ili kod škola,vrtića,jer ipak ma što mi mislili o se
bi većina ljudi i vozača je ipak normalna i na takvim mjestima vozi po propisima i tu nema brze love. No upravo takva mjesta izvan naselja s ograničenjima 60 ili 70 na sat su kao stvorena za punjenje proračuna i tu češ ih uvijek pronaći u akciji.
Prikaži još ↓
ka
kaius
06.4.2018.
Odustani
zato sam napisao,i to se stave pretežno gdje imaš lijepi dio ceste,i na kraju prije zavoja ili slično što češ morat tako i tako smanjit onda te uhvate jer ideš
5-10 km više od znaka..kod mene su stavili znak 30 na početku manjeg mjesta,ideš po tom mjestu,pa prođeš preko sela i još jednog manjeg mjesta i tamo na kraju prestaje znak 30 . 30? po tome bi trebalo u gradovima biti svugdje 30 onda kolike znaju biti gužve.
tko če vozit 30 4 kilometra,a auta pogotovo po zimi ne sretneš nekada nijedan.
nekada se smatralo vožnja od 80 na sat kao jedna normalna vožnja po cestama van naselja ,sad ja ni ne vidim više znakovaod 80.sve 60.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .