I sto sad hocemo mjenjati ministra prometa ili cjelu vladu. Ima li nesto da se ne pokvari, nema .
PO
POTPEC
05.7.2018.
Odustani
I ministra i cijelu vladu skupa sa uhljebima u Jadroliniji. Već godinama se za ovu relaciju traži zamjena stare škovacere sa novim i većim brodom...Svakodnevno
iza svakog ukrcaja iza njih ostaje petnestak vozila. A dobro se zna kako gosti i domaći u srcu sezone na to reagiraju. Govorimo o turizmu i ulaganju u isti, a vozimo se prastarim brodovima, koji se nažalost ni ne održavaju kako triba.
Prikaži još ↓
IDS=HDZ=SDP=HSS=HNS=MOST=ZZ
05.7.2018.
Odustani
i to zbog izgubljenih 30 minuta na godisnjem
PO
POTPEC
05.7.2018.
Odustani
matej23: Ni cijena prijevoza nije mala. A i dostava otoka se radi sa ovim trajektom. Pa kad sve zbrojiš nije cijena tih 30.minuta baš mala.
nevjernitoma
05.7.2018.
Odustani
ama sve pd reda rijenjati!
IDS=HDZ=SDP=HSS=HNS=MOST=ZZ
05.7.2018.
Odustani
pa sta se na trajektu placa po minuti ili sta? 30 min u zivotu nikome nista ne znaci, pa ni onome tko radi, a pogtovo ne onome koji je na godisnjem. pa da je na
jnoviji jesi li aiguran da se nebi ovako nesto moglo desiti? i usput sta mislis svako koliko se godina mora mjenjati brod? kako ostale drzave to rijesavaju? svakih 3-4?
Prikaži još ↓
zv
zvolen
05.7.2018.
Odustani
U Kini bi se ministar prometa odmah ubio !
kapela
05.7.2018.
Odustani
Ma daj zvolen, da se tako ubijaju vise ih nebi ni bilo.
PO
POTPEC
05.7.2018.
Odustani
matej23: Očito malo znaš o pomorstvu, a tek puno manje o životu na otocima. Ovo je brod star 47.godina i kao takav nije više za održavanje linija ni sa brzinom
ni svojim kapacitetom prihvata putnika i vozila. Može jedino služiti kao ispomoć, i ništa više. Zamisli kad dostava kasni na otok 30.minuta. Tih 30.minuta nije puno ali i je jer triba dostavu obaviti i vratiti se na trajekt. A sve je u startu kasnilo, pa nažalost i povratak na obalu kasni i po nekoliko sati. I još nešto, ovaj brod je rađen za vrime bivše države, i kao jedna njegova opcija je ručno spuštanje rampe. Očito Jadroliniji i posadama ta opcija nikad nije pala na pamet da se održava., a samim tim je i otpala.
Prikaži još ↓
dal
05.7.2018.
Odustani
Potpec,@, a kome objašnjavaš...Većina ih je previdila podatak o godini izgradnje, velika većina se nije vozila tim trajektom, a gotovo svima ne možeš objasnit d
a i iz supetra do splita, i iz sumartina do makarske trajekt plovi ravnu uru vrimena. Pouzdano se zna da ovaj do splita može ( bez forsiranja ) doć za cca. 40 minuti, ali ne....ide uru. Kad tome dodaš da treba doć do supetra ili sumartina ( još cca. 30 minuti ), pa da treba doć bar uru prije ( ljeti, radi gužvi...)....pričamo o cca. 2.5 sata putovanja do kopna. O ostalom nećemo na ovoj temi.
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
05.7.2018.
Odustani
dal: Zadnjih godina često idem za Hvar. Putovanje od dva sata. Jednom smo čekali nekog bolesnika pola sata, a trajekt stiže 15.minuta prije normalnog pristajanj
a. Znači 15.minuta ranije stizanje i još dostigne onih pola sata kašnjenja. Ukupno 45.minuta. Kad sam pita strojara zašto inače ne voze tom brzinom, odgovor je bio zbog potrošnje i uštede pri gradnji broda. Ugrađen slabiji motor koji naravno ima i drugr karakteristike. Pri ovoj sadašnjoj brzini (broju okretaja motora) ima minimalnu potrošnju. Vrlo dobro se zna da se pri gradnji broda određuje maksimalna brzina i putna brzina. Kod gradnje novih trajekata gledalo se na potrošnju, a ne brzinu broda.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .