Nakon odlično prihvaćene reklame s opakim bajkerima u kinu, Carlsbergov marketinški tim predstavlja novi uradak! Pogledajte što sve čeka one najhrabrije koji prijatelju priteknu u pomoć, u gluho doba noći...
Carlsbergov „test“ prijateljstva u novoj online kampanji!
Carlsberg, jedan od vodećih svjetskih pivskih premium brendova, lansirao je danas novu online kampanju kojom na zanimljiv način postavlja pitanje o tome možete li uistinu računati na svoje prijatelje. Nakon odlično prihvaćene reklame s bajkerima u kinu iz 2011., i najnoviji video uradak sadržajno utjelovljuje slogan brenda „That calls for a Carlsberg“.
Na sljedećem linku pogledajte neočekivanu triler-dramu u kojoj se nađu junaci priče spremni priskočiti u pomoć prijatelju u nevolji, praćeni skrivenom kamerom: http://youtu.be/vs1wMp84_BA
Naime, u videu Carlsberg „testira“ spremnost ljudi da priskoče prijatelju u pomoć stavljajući ih u vrlo napetu i naizgled opasnu situaciju u kojoj, pod okriljem noći, moraju pokazati istinsku hrabrost i ustrajnost
U reklami sudjeluju volonteri te njihovi najbolji prijatelji koji nisu bili upoznati s time što ih čeka niti su imali ikakvog razloga posumnjati da sudjeluju u pomno isplaniranoj verziji skrivene kamere.
Prema scenariju, „naše žrtve“ u gluho doba noći iz sna budi telefonski poziv najboljeg prijatelja koji se, tijekom igre pokera, našao u nezgodnoj situaciji, te ih moli za pomoć. Njihova reakcija kasnije pokazuje koliko su daleko spremni ići za prijatelje u nevolji. Naime, kako bi „izvukli“ prijatelja iz očito opasne poker igre, moraju osobno dostaviti EUR 300, što će od njih zahtijevati puno hrabrosti.
Naši junaci prolaze kroz situacije koje su do tada vidjeli samo u filmovima: na putu prema poker igri, prolaze kroz zamračene hodnike, na ulazu ih dočekuje i pretražuje opaki, nabildani tjelohranitelj, u prolazu svjedoče ilegalnoj borbi kao iz filma Klub boraca, nađu se licem u lice s naočigled vrlo sumnjivim likovima, voze se sami u liftu s čudakom - sve to kako bi izvukli prijatelja.
Video završava razotkrivanjem cijele situacije kao „testa“ pravog prijateljstva, a sve odane prijatelje, koji su uspjeli izdržati spomenute „izazove“, na kraju dočeka veliko priznanje svih sudionika uz Carlsberg, jer spremnost na ovakvo zalaganje za prijatelja dobro ide uz slogan brenda „That calls for a Carlsberg!“.
Pitajte se…‘Koliko daleko biste bili spremni ići za prijatelja?!?
Evo kako rade dućani u nedjelju
Sjećate se viralne snimke? Škola skijanja u BiH: 'Ne, ne tamo Suade! Medo je tamo! Medo!'
FOTO Sjećate se slatkog dječaka s Kinder čokolade? Matteo je danas uspješni ljepotan...