Obavijesti

Tech

Komentari 0

Čak 110 obrazovnih institucija u novom donacijskom natječaju

Čak 110 obrazovnih institucija u novom  donacijskom natječaju
2

Uz rekordan broj prijavljenih i odabranih sudionika, ovogodišnji program je prilagođen trima kategorijama – učenicima nižih razreda osnovnih škola, višim razredima te srednjoškolcima

U edukacijskom centru Hrvatskog Telekoma u utorak su i službeno započele edukacije mentora u sklopu četvrtog donacijskog natječaja Generacija NOW. Na edukaciji se okupilo više od 20 mentora iz odabranih obrazovnih institucija na području Zagreba i okolnih županija  te im je donirana specifična oprema potrebna za rad na IoT projektima. Na isti način, održavaju se edukacije i podjela opreme i za mentore u ostalim dijelovima Hrvatske.

Na donacijski natječaj Hrvatskog Telekoma i Instituta za razvoj i inovativnost mladih ove je godine bilo prijavljeno čak 170 obrazovnih institucija iz čitave Hrvatske. S obzirom na rekordan broj zainteresiranih, Hrvatski Telekom je odlučio uključiti gotovo trostruko više institucija nego protekle godine – čak 110 škola, udruga i knjižnica te im donirati opremu i financijska sredstva potrebna za stvaranje IoT projekata. 

Uz rekordan broj prijavljenih i odabranih sudionika, ovogodišnji program je prilagođen trima kategorijama – učenicima nižih razreda osnovnih škola, višim razredima te srednjoškolcima. Uz to, IRIM će svim polaznicima programa, ali i onima koji još nisu dio Generacije NOW, na raspolaganje pružiti prvi STEM kurikulum koji mogu primjenjivati u nastavi. Od ove godine, program se provodi i pod službenim pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Generacija NOW donacijski je program koji Hrvatski Telekom i Institut za razvoj i inovativnost mladih provode kako bi uspješno pripremali mlade za poslove budućnosti. Cilj donacijskog programa je povezivati postojeća i nova znanja u području tehnologije pri izradi kreativnih IoT projekata, razvijati kreativnost, poticati inovativnost i pružati brojne mogućnosti učenicima kako bi razvijali vlastite projekte.

Od pokretanja projekta 2004. godine, donacijskim je natječajem s više od 10 milijuna kuna podržano ostvarivanje oko 300 projekata koji su pozitivno doprinijeli različitim segmentima društva. U posljednje četiri godine provođenja, donacije i edukacije su usmjerene u STEM, a u suradnji s partnerom IRIM-om, STEM znanja su prenesena najnovijim metodama i uz pomoć najnovijih tehnologija na više od dvije tisuće učenika diljem Hrvatske.

- Djeca su naša budućnost. Svi smo u društvu obvezni osigurati im okruženje u kojemu će razviti svoj puni potencijal. Upravo zato, ovim programom činimo najnovija znanja i tehnologiju dostupnijima, a djeci diljem Hrvatske omogućujemo da svojom kreativnošću i inovacijama pozitivno utječu na zajednice u kojima žive - izjavila je povodom početka ovogodišnjih edukacija Nina Išek Međugorac, direktorica Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u