Obavijesti

Tech

Komentari 39

C3 na testu: Iza ludog izgleda krije se potpuno razuman auto

C3 na testu: Iza ludog izgleda krije se potpuno razuman auto
11

Citroën C3 u kombinaciji sa srednjim paketom opreme i atmosferskim benzinskim motorom vrlo je upotrebljiv, prostran i udoban gradski automobil atraktivne cijene

Dok maštaju o bogato opremljenim autima s mnogo konjskih snaga kupci u Hrvatskoj uglavnom kupuju nešto sasvim suprotno, osrednje opremljene automobile sa skromnijim motorima. Pogotovo kada je u pitanju gradska klasa. 

Upravo takav je naš testirani Citroen C3 u kombinaciji sa srednjim paketom opreme i trocilindričnim benzinskim motorom bez turbo punjača. Izvana testirani C3 izgleda mnogo atraktivnije, pa i skuplje nego što to jest u realnosti. Varaju dvobojni detalji karoserije, Airbump bočne plastične zaštite, a pogotovo naplatci.

Vjerovali ili ne, ovo nisu aluminijski naplatci već ukrasni poklopci. Bez sumnje najatraktivniji ukrasni poklopci koje smo ikada vidjeli zavarat će 99% onih koji gledaju automobil. Tako smo i mi čitavo vrijeme testa bili uvjereni da su to aluminijski naplatci, a osvijestili smo se tek kada smo vidjeli specifikaciju opreme.

U unutrašnjosti  jedan detalj na prvu otkriva da je ovo ipak skromnije opremljen auto. na mjestu gdje skuplji C3 imaju zaslon osjetljiv na dodir u ovom C3 je na njegom mjestu klasični staromodni radio s malim zaslonom. Nije atraktivno, no mnogo je bolje u ergonomskom smislu od dodirnog zaslona, potpuno funkcionalno, štoviše a i glazba zvuči odlično. Nema parking senzora, kamere, klima je ručna, no no sve ovo na kraju nije nužno i ne nedostaje.

I motor nije u skladu s najmodernijim trendovima. Nema turbo i razvija  skromne 82 KS. Performanse su skromne i C3 nije neki majstor za zavoje, no u pogledu udobnosti briljira i jedan je od najboljih u klasi. Oduševila nas je i mala potrošnja na testu koja je u gradu iznosila samo 5,9 l/100 km, a dodatni adut C3 je vrlo dobra prostranost. Cijena ovog auta je otprilike prosjek koliko kupci u Hrvatskoj plaćaju za auto ove klase. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1051 kg
dimenzije: 400x175x147 cm
obujam:  1199 ccm
snaga:  60 kW/82 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  14,6 s
najveća brzina: 173 km/h
potrošnja:  4,7 l /100 km
cijena: 98.161 kn (testni model)   93.596 kn (bez doplata)
11
| Foto: Facebook, Marko Prpic/PIXSELL

Testitrani Citroën C3 Feel Puretech 82 u opremi ima klima uređaj, airbump zaštitu na karoseriji, tempomat, Audiosustav s USB-om i Bluetoothom, sustav prepoznavanja znakova, LED dnevna svjetla...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 39
Stigao prvi trailer za Witcher 4: Ciri je glavna zvijezda i trebat će nam očito nova grafička kartica
NOVO DOBA WITCHERA

Stigao prvi trailer za Witcher 4: Ciri je glavna zvijezda i trebat će nam očito nova grafička kartica

Witcher 4 je prvi dio nove trilogije u kojoj pratimo Ciri kao novu glavnu junakinju
Google zaustavio testiranje izmjena u traženju hotela
BILJEŽE PAD PROMETA

Google zaustavio testiranje izmjena u traženju hotela

Google je zaustavio probne izmjene u prikazivanju rezultata pretraživanja hotela u skupini europskih zemalja, tvrdeći da su naškodile njihovom internetskom prometu
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo