Obavijesti

News

Komentari 6

Butković: U željeznicu ulažemo oko 1,5 milijardi eura. Ti radovi su već krenuli, a neki su i gotovi

Butković: U željeznicu ulažemo oko 1,5 milijardi eura. Ti radovi su već krenuli, a neki su i gotovi

Na pitanje o negativnom mišljenju javnosti o stanju željezničkog prometa i kritikama zbog sporosti vlakova, ministar Butković kazao je da se nije moglo u isto vrijeme i graditi i autoceste i željeznicu

Pripremamo treću traku prema Karlovcu, odnosno Bosiljevu i treću traku na Zagrebačkoj obilaznici. To su dva projekta u visokoj fazi spremnosti kada govorimo o prometnoj dokumentaciji. Kroz godinu, možda godinu i pol trebali bismo imati spremnu dokumentaciju s građevinskim dozvolama i ići u realizaciju tih projekata, jer pokazalo se da se najveći dio gužvi stvara u dijelu autoceste do Karlovca, odnosno do Bosiljeva, poglavito kada je vrhunac turističke sezone, rekao je u razgovoru za HRT ministar prometa i infrastrukture Oleg Butković.

On je govorio o modernizaciji željeznice, ali i obnovu flote nacionalnog zračnog prijevoznika.  Kazao je da će 3000 vozila u jednom satu na ulazu ili izlazu s autoceste moći proći, što je po njegovom mišljenju veliki napredak. 

- Hrvatske autoceste (HAC) osigurale su iz Nacionalnog programa oporavka i otpornosti sredstva u iznosu od 100 milijuna eura. Ovih se dana treba potpisati ugovor za taj projekt i 2026. godine bismo imali novi sustav naplate - najavio je Butković.

Milanović: 'Moram paziti da me ne isprovociraju tipovi kao onaj koji je razgovarao s kravom'
Milanović: 'Moram paziti da me ne isprovociraju tipovi kao onaj koji je razgovarao s kravom'

Na pitanje o negativnom mišljenju javnosti o stanju željezničkog prometa i kritikama zbog sporosti vlakova, ministar Butković kazao je da se nije moglo u isto vrijeme i graditi i autoceste i željeznicu, ni zračne luke koje su napravljene, ali kako je došlo vrijeme i za željeznicu.

- Željeznica je sada došla na red i mi smo sada trenutno na preko milijardu i pol eura ulaganja u željezničku infrastrukturu, što iz europskih fondova što iz zajma Europske investicijske banke. Mi smo 900 milijuna eura kao država podigli kredit za financiranje i obnovu lokalnih i regionalnih pruga na oko 500 kilometara. Ti radovi se već izvode. Mi imamo neke dionice koje smo završili - rekao je. 

Spomenuvši da je 26. srpnja bilo točno dvije godine otkako je Pelješki most pušten u promet, Butković je iznio podatak da će za koji dan biti zabilježen prolazak pet milijuna vozila.

- Osim toga što smo spojili svoj teritorij, to je jedan simbol Pelješkog mosta, međutim, on je otvorio perspektivu Korčule, Dubrovnika. Nama jedan trajekt nije dovoljno od Orebića do Dominča, morali smo uvesti drugi trajekt. U tom smislu, mislim da su rezultati izgradnje Pelješkog mosta veliki - istaknuo je.  

 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6
Ova ručna bomba eksplodirala je mladiću u ruci. Vatrogasci: 'Prizor u sobi je bio strašan'
EKSPLOZIJA U KNINU

Ova ručna bomba eksplodirala je mladiću u ruci. Vatrogasci: 'Prizor u sobi je bio strašan'

Policija je objavila kako je mladiću u ruci eksplodirala ručna bomba M 75, koju je jedan od mladića na zabavi donio iz spavaće sobe. Eksplodirala je usred nestručnog rukovanja
Troje mladih prebacili u Split. Bomba i jeziva poruka osvanuli na fotografiji sa zabave u Kninu
'IDEMO SAT PO SAT'

Troje mladih prebacili u Split. Bomba i jeziva poruka osvanuli na fotografiji sa zabave u Kninu

Policijski službenici nastavljaju kriminalističko istraživanje u cilju utvrđivanja okolnosti nabavljanja i posjedovanja navedenog minsko eksplozivnog sredstva, navodi šibenska policija
U KBC Osijek kroz preponu izveli zahvat na aorti: 'Operaciju ne bi preživio. Spasili smo mu život'
PRVI PUT U HRVATSKOJ

U KBC Osijek kroz preponu izveli zahvat na aorti: 'Operaciju ne bi preživio. Spasili smo mu život'

Velika prednost ove operacijske tehnike je njezina primjenjivost kod planiranih operacija i u hitnim stanjima. Dosad dostupne proteze bile su rađene po mjeri što je u stvarnosti značilo čekanje do nekoliko mjeseci prije mogućnosti ugradnje, kaže nam doc. dr. sc. Tomislav Ištvanić.