Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Budućnost luksuzne kupovine: Butici u koje ulaze samo oni dubljeg džepa i stalni kupci

Budućnost luksuzne kupovine: Butici u koje ulaze samo oni dubljeg džepa i stalni kupci

Kao u klubove za koje je ulaznica izuzetno skupa, tako će uskoro bogataši ulaziti u odabrane dućane. Ovaj koncept razvija francuska modna kuća Chanel, kako bi dala prednost onima dubokog džepa

Modnom industrijom vlada profit, naročito kad je riječ o skupim brendovima koji drže do luksuznog imidža. Zato, njihov način poslovanja nipošto nisu redovi pred dućanom, jer oni koji će uistinu nešto kupiti definitivno imaju prednost.

FILE PHOTO: Chanel store in Paris

U tom smjeru razmišljaju u Chanelu, kompaniji koja pokušava redefinirati pojam luksuzne kupovine. Ionako se za zvijezde zatvaraju dućani, kako bi one u miru kupovale, no sada će taj koncept biti dostupan i za one dubljeg džepa, koji inače kupuju skupo.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

01:13

Prvi dućani tog tipa naći će se, naravno, u Aziji, gdje je velik potencijal za shopping. Naime, Chanel se ionako protivi demokratičnosti kupovine, primjerice online shoppingiranja, smatraju da se time ruši sami dojam ekskluzivnosti. Mnoge njihove kreacije nemoguće je kupiti online, općenito njihov način poslovanja nije u skladu s tim idejama.

Veliki stilski kontrasti: Kako je traper ušao u veličanstvenu eru ekskluzivnih modnih formula
Veliki stilski kontrasti: Kako je traper ušao u veličanstvenu eru ekskluzivnih modnih formula

Chanel ima 250 klasičnih dućana, za koje smatra da su mjesto luksuzne kupovine. U vrijeme kad je skupa roba dostupna masama, putem online dućana, mnogi brendovi razmatraju načine kojima će opravdati ultra visoke cijene.

Chanel collection show at Paris Fashion Week

Ovo je možda jedan od načina, kreiranje dućana u kojima oni s dubljim džepom imaju prednost. Jer, redovi čekanja pred izlozima i online jurcanje za proizvodima svakako nisu luksuzni doživljaj.

Slow fashion Weekend donosi kolekcije održivog karaktera
Slow fashion Weekend donosi kolekcije održivog karaktera

A upravo je doživljaj jedan od elemenata nove kupovine, a sami je predmet samo dio te priče. Cijenu danas opravdava i čitava parada oko same kupovine, tako da se ne radi samo o proizvodu. Dio priče su i pakiranja koja danas izgledaju čarobno, pa i same te kutije, mašne i vještina pakiranja imaju svoju vrijednost.

- Cilj je zaštititi naše kupce, posebno one već postojeće, koji kod nas troše veliki novac - komentirao je izvršni direktor tvrtke Philippe Bondiaux, piše Grazia.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica
MANJE POZNATO

Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica

Preljubnici su najčešće zadovoljni svojim odnosom, ako žena vara to je češće kraj odnosa, a većina varalica će uslijed afere sve češće voditi ljubav i s partnerom
Oči su ogledalo duše, a evo što otkrivaju o vašoj osobnosti
CRNE, PLAVE, SIVE...

Oči su ogledalo duše, a evo što otkrivaju o vašoj osobnosti

Iako boju očiju prvenstveno određuje količina i raspodjela pigmenta melanina, od davnina se boju očiju povezuje i s osobnošću. Otkrijte što vaše oči govore o vama...