Jeremy Scott inspirirao se za novu mušku kolekciju vremenom intenzivnog informiranja te za motive iskoristio printeve s tekstovima, koji glume 'fake news', a tu su i slični elementi poput hashtagova
Brojke, slova i lažne vijesti kao motivi novih Moschino kreacija
Digitalno doba u kojemu sve pršti od informacija, što pravih što lažnih, inspiriralo je Jeremy Scotta, kreativnog direktora kuće Moschino. Predstavlja kolekciju za pre-fall 2021.
Uz tekstove iz medija na kreacijama se pojavljuju i tipične vojničke nijanse - smeđe i zelene.
POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda
Pokretanje videa...
Styling upotpunjuju torbe, od malih formi s metalnim detaljima do velikih kompaktnih ruksaka.
Od klasičnih kreacija tu su tamni sportivo kaputi i kompleti nalik na trenirku. Jeremy ujedno predlaže i crne visoke army čizme.
Brojke, hashtagovi i slova dio su kaotičnog svijeta informacija, a Jeremy ih vidi kao grafičke motive za kreacije raznih formi i krojeva.