Toliko na temu zdravstvenih knjižica i stalne kontrole zdravlja radnika, u ugostiteljstvu
Vi
VitalRemains
14.8.2024.
Odustani
U četiri godine u kuhinji su mi jednom iz zavoda za javno zdravstvo došli uzeti bris i uzorke hrane iz kuhinje, a za ostale kolege ne znam kako je bilo, ostali
inspektori što su dolazili nisu ni ulazili u kuhinju samo su sjeli pojeli i popili i nemoj naplatit i sve je ok, generalno nismo nikad imali problema jer smo se trudili kuhinju držati urednom, a mogu i mislit još i kakva je kvaliteta namirnica, i još hotel koji ima i švedski stol pa što se ne potroši taj dan, može drugi (tu najčešće naresci, hrenovke, debrecinke), ali u ovom slučaju mi se ipak čini da je najveći problem bila higijena zaposlenika
Prikaži još ↓
be
beiv
14.8.2024.
Odustani
Stalnu kontrolu sanitarnih knjižica i zdravlja zaposlenika treba provoditi vlasnik objekta jer je njemu najviše u interesu da sve bude u redu.
Srcana
14.8.2024.
Odustani
Da ne pricamo o higijenskom minimumu koji mi domaci moramo obavezno imati, a stranci oslobodeni jer ne znaju jezik. Mi vani ne mozemo raditi na poslovima koji i
ziskuju jezik a kod nas sve prolazi i eto nam sad.
Prikaži još ↓
be
beiv
14.8.2024.
Odustani
Pouzdano znate kako u kuhinji toga hotela rade stranci?
Sm
Selo_malo
15.8.2024.
Odustani
A dosta je da jedan kliconoša koji radi u kuhinji recimo kihne u sladoled ili neku salatu.... Da ne kažem, da napravi još nešto gore. Rad sa hranom nalaže staln
e i rigorozne kontrole, a posebno u ljetnim uvjetima. To nije zezancija.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .