Neka Egipćani pripaze , jer je elokventnija kontra tužba vlasnika broda , šta su Egipćani brod u takvom vjetru pustili , da plovi kanalom i to bez pilota ! Drugo je pak teret , koji nije vlasništvo prijevoznika , pa se ga kao takvog ne može zadržavati kao garancija isplate odštete !
gvagec
12.4.2021.
Odustani
Ne znam valjda je tako kako kažeš ali dali će to imati veza sa mirovinama u RH ....................
Dk
Deaktivirani korisnik
12.4.2021.
Odustani
Vlasnici broda su proglasili generalnu havariju. i primjenjuje se anglosaksonsko pravo točnije York Antwerpen pravilo. Štetu nastalu proporcionalno dijele vlasn
ik broda i vlasnik tereta. Vlasnik tereta koji nije osiguran mora položiti akontaciju koju odredi sud i drži se na sudu kao polog do okončanja sudskog procesa. Ako je akontacija veća od udjela od štete sud vrača novac. Uglavnom osiguranja koja su osigurala kontenjer na brodu pokrit će vlasniku tereta taj dio dok oni koji nisu osigurali morat će dodatno platiti. Svi uvjeti pomorskog prijevoza kontenejra stoje na svakoj teretnici (Bill of Landing) tako da vlasnik tereta u kontenjeru prilikom utovara je potpisao iste uvjete tko da tužba nema smisla. I da firma koja je odsukala brod može držati brod sve dok vlasnik broda ne plati račun za odsukivanja. U pomorskom prijevozu se to zove nagrada spasiocima.
Prikaži još ↓
Pp
Prva proleterska_1_1
13.4.2021.
Odustani
Stoji , samo ovdje nije krivac vlasnik broda , nego baš onaj koji ga sada zadržava i čiji je kanal i koji se mora brinuti o sigurnom prolasku kroz njegovo vlasn
ištvo -pilotima. Ako taj brod svojom velićinom nije pod obavezno trebao uzeti pilota , koji onda mora ? Suez nije otvoreno more , nego privatan morski put , a za prejak vjetar , koji ih je bacio, sigurno nije kriv kapetan broda, nego vlasnik kanala , šta ih je pusti unutra. Čak je i cjena spašavanja upitna , na koji će ići raćun . Ovo je dvosekli mać , jer zadržavanjem broda u slućaju gubitka parnice mogu sebi staviti zanku oko vrata ! Da prevedeno: Ako vam na Jadranskoj bura okrene kamion , niste vi krivi za prometnu nesreču , sve dok cestu službeno ne zatvore za vašu kategoriju vozila . Vlasnik kanala je trebao zatvoriti prolaz za tako velike -po boćni površini -brodove !
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .