Obavijesti

Lifestyle

Komentari 10

Brendovi prilagodili svoj logo - i sugeriraju socijalnu distancu

Brendovi prilagodili svoj logo - i sugeriraju socijalnu distancu
1

Da bi ostali zajedno jedini je način da se držimo podalje jedni od drugih - važna je poruka koju odašilje Coca Cola, ali i drugi najjači svjetski brandovi kao svoj način borbe s pandemijom

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: 5 kreativnih načina za štedjeti novac - kojih se ne biste sjetili

Nisu ljudi jedini koji se drže na udaljenosti - to čine i logotipi brendova. Naime, McDonald's, Coca-Cola, Audi i Volkswagen samo su neki od korporativnih konglomerata koji redizajniranjem svog loga tumače 'društvenu distancu'.

Logotipovi slavnih brendova

Taj je izraz stekao popularnost nesretnim širenjem korona virusa po svijetu, a socijalno distanciranje znači odmaknuti se dva metra od drugih u nastojanju smanjenja mogućnosti prijenosa virusa.

- Naša trenutna globalna situacija nije šala. To je ozbiljna stvar. A brendovi koji dizajniraju loga za društveno distanciranje mogu potencijalno umanjiti ozbiljnost onoga kroz što prolazimo. Kreativnost, strast i misao sa svrhom pomoći, obrazovati se i biti dio pokreta pokreta fizičkog distanciranja je vrijedna spominjanja - rekao je Douglas Sellers, izvršni kreativni direktor tvrtke Siegel + Gale, za CNN Business.

Znak je to solidariziranja bogatih kompanija sa svjetskom populacijom i nedaćom koja nam prijeti, objašnjavaju stručnjaci.

Logotipovi slavnih brendova

Prošlog je tjedna McDonald's Brazil razdvojio lukove svojih slova na slici koju su objavili na svojoj Facebook stranici, a time su poručili da unatoč privremenom zatvaranju nekih restorana 'uvijek možemo biti zajedno'. McDonald's sada nudi hranu putem dostave i drive-ina.

Audi i Volkswagen

Logotipovi slavnih brendova

Dvije automobilske tvrtke koje dijele vlasništvo, Audi i Volkswagen, promijenile su svoje logotipove na računima društvenih medija. Audi je u kratkom videozapisu odvojio svoja četiri prstena kako bi ljudima rekao da ostanu kod kuće i drže se podalje jedni od drugih.

Logotipovi slavnih brendova

Nike nije mijenjao svoj logotip, ali je pokrenuo veliku društvenu kampanju sa svojim globalnim popisom zvijezda sportaša, uključujući NBA igrača LeBrona Jamesa i golfera Tiger Woodsa.

Logotipovi slavnih brendova

U proteklih nekoliko tjedana sportski tereni prazni su zbog zabrana okupljanja, a kampanja potiče ljude da se 'igraju unutra'.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Dokazani načini za povećavanje produktivnosti u svakom poslu

POGLEDAJTE VIDEO (Boris Banović) #ZAJEDNO24SATA:

Pokretanje videa...

00:24
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 10
Dnevni horoskop za petak 22. studenog: Djevicu čeka bolji posao, kolege zavide Raku...
ISKORISTITE DAN!

Dnevni horoskop za petak 22. studenog: Djevicu čeka bolji posao, kolege zavide Raku...

Pročitajte dnevni horoskop za petak 22. studenog i saznajte koga očekuje uspjeh na poslu ili u financijama, kakva je situacija na ljubavnom planu, ali i tko mora pripaziti na zdravlje