Bravo. Bitno da znaju pričati kako katolici drugima nameću svoju vjeru, a sad oni odlučili da svi igrači moraju nositi to. Zašto bi morali? Ima čovjek pravo da odbije to.
Dr.Gonzo.
27.8.2018.
Odustani
Moze odbit on, sad cemo vidjeti sto ce s njime biti, ne predvidam mu blistavu karijeru, gdje god ode bit ce etiketiran kao homofob, tu si odmah presudis.
ptica_selica
27.8.2018.
Odustani
U današnjem svijetu materijalizma da ga svi klubovi odbiju jer nije iskazao podršku gay zajednici?! Mo´š mislit... samo nek on dobro igra i ne treba se brinuti
o angažmanu, taman će dobro doći klubovima kojima treba vrhunski igrač, a da ga ne otimaju veliki klubovi. Baš si nešto zamišljam sliku kako Perez u uredu zabrinuto maše rukama jer ne može dovesti vrhunskog igrača zato što nije podržao gay populaciju...
Prikaži još ↓
universe
27.8.2018.
Odustani
Kršćanstvo je stvar izbora, homoseksualnost to nije.
ptica_selica
27.8.2018.
Odustani
Imaš pravo, homoseksualnost je bolest...
Dr.Gonzo.
27.8.2018.
Odustani
Istina, pogotovo na balkanu, biti drugaciji je teska bolest. Kao i ateizam po mojoj familiji. Po vama bi i ove jadne zene u muslimanskim zemljama isto trebale s
utit i trpit sva govna, ne boriti se za svoja prava. Sva sreca pa su zivot i realnost malo drugaciji od osobnog misljenja.
Prikaži još ↓
ptica_selica
27.8.2018.
Odustani
Za mene jest i uvijek će biti. Što ne znači da ću ja nekome stajati na putu da se upušta u to. Svatko sebi bira i za sebe odgovara. Naravno da ne bi trebale trp
jeti ako to ne žele nego se boriti. Jel misliš da su baš sve muslimanske žene jadne i tužne što moraju trpiti "sva govna"? I kako onda objasniti da one koje su došle u Europu sada žele da im se omogući tu da "trpe" iste stvari kao što je nošenje hidžaba (ako to smatraš "govnima" budući da nisi specificirao na što točno misliš)
Prikaži još ↓
Dr.Gonzo.
27.8.2018.
Odustani
Zene tamo nemaju pravo glasa, glasanja opcenito, izlaska iz kuce itd da ti ne nabrajam dalje shvatit ces poantu. Religija im je toliko isprala mozak da velik br
oj tih zena prihvaca zivot koji im je nametnut. To ti je isto kao i nametanje neke druge vjere djeci, ja se tome nisam mogao i smio oduprijeti dok nisam sazrio, na svu srecu pa zivim u europi te me se ne moze tlaciti pa mogu zivjeti po svojim uvjenjima, a ne biti pritiskan nekom tudom laznom ideologijom. Da imam prava kao i one, vjerojatno bi i dalje bio u krcanskoj sekti, jeduci govna koja mi se serviraju, ispirajuci mozak i puneci ga glupostima. Balkanci nemaju empatije, to je opce poznato. Samo da je po mom, drugo misljenje me nit ne zanima niti ga zelim cuti, tako je otprilike razmisljanje prosjecnog balkanjerosa.
Prikaži još ↓
ptica_selica
27.8.2018.
Odustani
Slažem se, puno stvari koje su jednom školovanom i razboritom čovjeku nelogične. Ali ranije si i sam spomenuo da je vjera izbor. I sad se taj izbor pretvorio u
nametanje, jer tko će povući granicu kada nešto treba biti samo izbor, a kada je to nametanje? Jer nisam ja tim ženama nametnuo pravila, nego njihov vlastiti narod, a složili smo se da taj narod ima pravo birat i narod izabrao nametnuti. Kako ovaj začarani krug prekinuti? Šta je sa školovanjem? zar i to nije nametnuo? Kaže zakon da djeca moraju obavezno pohađati osnovnu školu? To je isto nečija ideja i ne pita nitko želiš li ili ne, čak ni roditelj sam ne može odlučiti za svoje dijete.
Vidiš ti na vjeru gledaš tako, ali isto trebaš prihvatiti činjenicu da nije svakom kršćaninu smisao vjere jedenje govana i i ispiranje mozga. To je tvoje mišljenje ali iz njega proizlazi da ti ustvari misliš da kršćani jedu govna i ispiru im mozak itd... i to ti je u redu, ali kada netko kaže sličnu stvar za LGBT ili nešto drugo onda on ne valja jer ne poštuje te osobe o kojima priča...
Prikaži još ↓
Dr.Gonzo.
27.8.2018.
Odustani
Pa vjernici su ti koji zagovaraju mrznju prema LGBT zajednici i opcenito svemu ostalom sto se "kosi" sa njihovim uvjerenjima, ja nemam nikakvih problema da se k
rcanska sekta i vjera shvacaju osobno, u svoja 4 zida ali posto svijet ide prema toleranciji, moramo dopustiti i drugacijim ljudima da zive svoj zivot, nesmetano i nenametnuto. Vjera je izbor, to stoji, doduse nametnuta je djeci, govorim iz osobnog iskustva, vjerujem da se masa ljudi isto osjeca. Osnovnu skolu i obrazovanje cemo stavljati u usporedbu sa seksualnom orijentacijom ? Ne ide to bas tako, neka je skole, to je jedini spas ovog covjecanstva, edukacija i sirenje svjesti.
Prikaži još ↓
ptica_selica
27.8.2018.
Odustani
Pravi vjernik neće zagovarat mržnju ali neće niti podržati takve stvari jer se kose s njegovim uvjerenjima i ne možeš mu to zamjeriti. Znači vjera u svoja četir
i zida, a LGBT zajednica globalno? zanimljivo, jednima oduzimas pravo da sire svoje vjerovanje a drugima to pravo dajes. Ja osobno ne smetam LGBT zajednici da zivi svoj zivot ali to ne znaci da cu im dopustiti da mi dijete u prvom razredu uce o istospolnim odnosima i promoviraju takav zivot i valjda imam pravo na to. Ok, ne zelis to usporediti sa školom (poanta je bila da je nametnuto bez obzira na njezinu svrhu neki ljudi je smatraju nepotrebnom)
Kažeš da homoseksualnost nije izbor, onda vjerujem da je smatraš unutarnjom potrebom, porivom ili nešto tako. Šta s pedofilima, i oni imaju svoje potrebe bez obzira sto mi mislili o tome, ili zoofilija i masa drugih -filija. Sta s tim ljudima? Kako sutra utvrditi jel neki pas/koza ili slično želi da ga vlasnik j...? Ili ćemo i tu reći nije to izbor to je potreba pa pusti čovjeka da si da oduška. Pandorina kutija... Kažeš škola jedini spas, pa škola nas je dovela do situacije da je planet uništen, da nuklearne bombe čekaju da ih se ispali, da ne treba svaka beba biti rođena itd. da nismo imali škole možda bi bili zatucani, a ko zna možda bi bili sretniji nego danas. Sve ima pozitivnu i negativnu stranu i zato ne postoji jedna univerzalna istina. Evo vidis da ja mogu sve što kazes dovest u pitanje bez obzira na svoja uvjerenja
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .