Nisam nikad bio njegov simpatizer (nije mi se apsolutno sviđao njegov vokal,koji je uistinu bio inferioran u odnosu na ostale vokaliste). Tekstovi su mu bili uglavnom o.k. , mada su neki bili i malo naporni.Sve u svemu . lik je bio O.K. u ono doba.Samo što je i onda,a još više kasnije malo precijenio svoju ulogu u rock i pop glazbi na ovim prostorima.Njegovim fanovima se ispričavam zbog ovoga mojeg stava,ali ja ne bih bio žanpjer da ne bih izrekao ovu usporedbu: Koliko je Štula bio precijenjen na ovim prostorima,toliko je Šobić (crnogorski kantautor-početak 80-ih,nažalost odavno zaboravljen),pogotovo njegov album "Ožiljak" - u istoj mjeri p o t c j e nj e n.Štula se toliko hvastao kao vrstan tekstopisac,sjećam se njegovog intervjua prije rata dok je bahato išprdao Jasenka Houru (tad je rekao da je Houra "toliko jak tekstopisac da bi ga trebali zaposliti kao novinara- crko bi od gladi"-od tad mi se zgadio kao čovjek,jer je time najviše rekao o sebi samom),a dvije Šobićeve pjesme sa spomenutog albuma(ima ga na "jubitu", ako bi se njihov umjetnički izričaj mogao usporediti vrijede (i lirikom i melodijom) skoro kao cijeli opus gdina Štule. Isprike fanovima,to je samo moje mišljenje,moj ukus i moj kut gledanja na temu gdina Štulića (ne uzmite mi za zlo).
Megablaster
09.7.2013.
Odustani
Štulićev sam fan,ali evo + baš za isticanje stava!!!!
termadulu
09.7.2013.
Odustani
lijepo si argumentirao svoje mišljenje , ispričao se fanovima i tvoje je pravo da pišeš što misliš. također se slažem sa nekim stvarima...uglavnom po pitanju nj
egovog ega.
Prikaži još ↓
YN
YNWA1892
09.7.2013.
Odustani
Svaka ti čast. Slušam ponekad Azru, ali mislim da je se čovijek previše umislio. A za ovo o čemu priča, ako su se tako dogovorili, ima pravo na naknadu
giustizia
09.7.2013.
Odustani
zanpjer - post ti je ok, ali ne slazem se s tobom. Dakle prvo, De gustibus non est disputandum. Drugo, popularnost (slavu) nekog umjetnika kreira broj "fanova"
ili kako je to nekad bilo - broj prodanih ploca (albuma). Stulic je 80ih bio i izuzetno popularan i jako prodavan. Sad koliko je on precijenjen, kako ti kazes dok je ovaj drugi (za kojeg apropozito nisam nikad ni cula (a i sam si u komentaru pojasnio da je taj Sobic crnogorski kantautor...) podcijenjen - o tom bi se dalo diskutirati. Tvoje i moje misljenje znace (malo) ovdje na portalu, ali u kreiranju kulta jedne grupe i njihovog osnivaca znace milijuni poklonika koje je imala Azra i daaaleko manje stovatelja Šobića (crnogorski kantautor-početak 80-ih,). E sad kako ima ona "svaki cigo svoga konja hvali", sad bih ja mogla napisati post slican tvome , gdje bih samo umjesto imena Sobica stavila ime Alena Slavice....Malo poznatog Karlovackog pjevaca POP muzike osamdesetih. Zasto je malo poznat (a mozda cak i vise od Sobica) - zato sto je publika procijenila da njegova muzika ne zavrijedjuje vecu paznju.
Prikaži još ↓
ža
žanpjer
09.7.2013.
Odustani
Moram priznati da sam ugodno iznenađen vašim pohvalama i "plusekima" (hvala,hvala!).Kao što rekoh u komentaru,nisam protiv njega,dapače (ponavljam) u to vrijeme
su bili (ne samo Štula,tu je bio jedan od najvećih bubnjara na našim prostorima-Leiner,kao i "onaj mršavi" iz "Šo mazgoona",zaboravih mu ime) o.k.(sasvim solidna grupa,iznad prosjeka),ali po mojem glazbenom ukusu,bilo je imena koji su me se,što se tiče umjetničkog iizričaja više dojmili. U komentaru sam namjerno spomenuo zaboravljenog Šobića,koji je bio izniman talent i koji je imao potencijala pokazati još mnogo više-ali nažalost,obiteljska tragedija (prerana smrt njegove sestre) ga je toliko pogodila da je naprasno prestao i pisati i svirati te je nestao sa scene (i iz javnog života,općenito).Da samo napomenem,nisam zagriženi fan ni spomenutog Šobića,moji su glazbeni ukusi u to vrijeme (70% strana glazba) bili nešto zahtijevniji,ali sam ponosan na sve to što se događalo na našim prostorima (mislim na "novi val"). :)
Prikaži još ↓
ža
žanpjer
09.7.2013.
Odustani
Poštovana giustizia,to da se o ukusima ne raspravlja mi je odavno jasno (nisi morala pokazati da to unaš napisati na latinskom,ima nas masa koji smo "Dictae et
sententiae" morali "bubati" doslovce napamet,pa se ipak trudimo,u što većoj mjeri govoriti našim prelijepim jezikom).Istina,slavu određuje tržište,ali to nikako nije mjerilo kvalitete.Svojedobno je Beethoven bio slavan,ali zato je Mozart umro u krajnjoj bijedi(a bio je najveći glazbeni genijalni um ikad ! ), J.S. Bacha tek nekih 65 godina nakon smrti je sasvim slučajno otkrio Felix Mendelsohn.Po količini prodaje nosača zvuk,draga Giustizia lako bi se moglo doći do zaključka da je Štula patuljak,a Mate Mišo-"vrh vrhova" (po mnogim fanovima tako i jest. Na Akademiji srećom nemaju takvo mišljenje o njemu (tu ne dovodim u pitanje glazbeni ukus).
Prikaži još ↓
ža
žanpjer
09.7.2013.
Odustani
Ispričavam se za prijašnji post,koji je pun "tiskarskih" pogrešaka,jer sam na poslu i misao mi se prekine nekoliko puta. Giustizia,što se tiče toga da mi spotič
eš Šobića,za kojeg nisi čula,to je najvjerojatnije zato što si mlađa i u to vrijeme nisi išla samostalno kupovati gramofonske ploče,već si slušala ono što su roditelji kupovali ili ono što je sviralo na radiju ili tv-u. Na tvoju nesreću,ja sam čuo i za Alena Slavicu i za Miladina Šobića (dakle,ako od nikog drugog,barem od tebe sam "potkovaniji" što se tematike tiče) - po glazbenom izričaju Šobić je kudikamo superiorniji (no,dobro-bumo po "naški"-nadmoćniji).poz. Još jednom moram istaknuti - nisam Šobićev fan i nisu mi se sviđale sve njegove pjesme ! poz.
Prikaži još ↓
mighty_reds1892
09.7.2013.
Odustani
@žanpjer Onaj drugi, Mišo Hrnjak, otišao u Jehovine svjedoke i preselio u Mađarsku... Na listu zaboravljenih, a u ono vrijeme popularnih, i vrlo značajnih glazb
enika, dodao bih još Renata Metessija.
Prikaži još ↓
ža
žanpjer
09.7.2013.
Odustani
mighty reds ne za.ebavaj !! :D
giustizia
09.7.2013.
Odustani
zanpjer - Ti , ja, nasi kolege koji citaju i komentiraju, svak na svoj nacin se izjasnjava i predstavlja. Latinski (i latinske izreke) se uglavnom citiraju ili
pisu na latinskom...E sad, ima nas koji znamo sto to znaci a za one koji ne (a zanima ih) lako ce u danasnji dan brzinski otkriti znacenje (a mozda ce nam i zahvaliti jer su nesto novo naucili). Dakle, to nije bilo nikakvo moje eksponiranje, vec jednostavno vokabular kojim se sluzim gotovo svakodnevno (pa cak i na portalu - a to se lako provjeri). Po tom kriteriju i logici, ja bih tebi mogla napisati "nisi morao napisati da o toj temi znas debatirati , spominjujuci Bacha, Beethovna i Mozarta, jer ima nas koji smo i neke skole zavrsile i culi za te zidare :)".... Naravno, to bi bilo apsurdno, jer kako bi inace branio svoju tezu, odnosno dao si za pravo... "Slavu odredjuje trziste ... ali to nije mjerilo kvalitete " - Ok. Slazem se. Manje vise to sam i sama vec napomenula. U zemlji seljaka na brdovitom balkanu postoje individue koje se zovu Perkovic, Rozga, Raznjatovic, Jahic - Zivojinovic itd.itd koje su narodski vrlo popularne a slazemo se da njihova muzika nije ni blizu nekoj kvalitetnoj muzici. I sad cu opet ponoviti ono "O ukusima se ne raspravlja" ... Sto se mene tice, gore nabrojane (cajke) ne slusam i od mene sigurno nece dobiti euro niti za nosac zvuka niti za koncert. O tome kakav je glazbenik Sobic ne sudim , jer ga ne poznajem. Rekla sam samo da bi se o kvaliteti njegove glazbe dalo diskutirati. Rekla sam i to da posto je bio gotovo nepoznat , vjerovatno je auditorij odlucio da njegova djela nisu bas bog zna sto.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .