Zašto netko ima potrebu da ide u Zambiju posvojiti dite pored pre punih dječijih domova u Hr???? Mislim da ovo nisu čista posla!
Splitski cvit
01.1.2023.
Odustani
@Jagoda jagoda ne znam jesu li čista posla, ali naši domovi su nažalost prepuni djece koju se ne može posvojiti jer se "roditelji
" jave svakih 6 mjeseci pa se smatra da vode brigu o njima i ne mogu im se oduzeti roditeljska prava.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
01.1.2023.
Odustani
splitski cvite, zanima me da se takvim "roditeljima" i oduzmu roditeljska prava, ima li kakvih analiza, anketa ili slično, koliko bi potencijalnih posvojitelja
bilo spremno posvojiti dijete koje ima žive roditelje i koji su bili povremeno u kontaktu s djetetom? Pa to je jedna strahovito delikatna i komplicirana situacija, kao običan čovjek, roditelj, ne mogu ni zamisliti kako bi bilo teško donijeti odluku ... vjerojatno je svaki slučaj tužna povijest za sebe ... udomiti da, ali posvojiti, to nije čini mi se baš "samo tako" ...
Prikaži još ↓
Splitski cvit
01.1.2023.
Odustani
@ovidividi slažem se da su to delikatne situacije ali ni udomiti nije lako ako su ljudi pravi i empatični povežu se sa udomljenim djetetom i u jednom trenu osta
nu bez njega jer to nije njihovo dijete. Sjećaš li se što se desilo sa malom Nikol jer rooditeljska su prava jača od udomiteljskih.
Prikaži još ↓
Jagoda jagoda
01.1.2023.
Odustani
Ma sve to stoji šta kažete i sve to razumim, ali tko je taj tko zakone kroji i prekraja???? Tko je taj tko dopušta da se dica kupuju i dokumenti izdaju ovako ka
o u ovom slučaju? Ko uopće zna koliko je ovakvih "posvajanja" već prošlo u Hrvatskoj?... Zašto je tako teško posvojiti dite i da to dite zna da je posvojeno , ali da ga želiš i voliš bez zadrške? Zašto je teško živiti iskreno?... Tisuću pitanja, a nitko ne daje realne odgovore niti snosi odgovornost u ovoj državi.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
01.1.2023.
Odustani
slažem se naravno da ni udomiti nije nimalo lako, žao mi je, nisam to dovoljno naglasio, svaka je odluka emocija i stres, i strah, i rizik ... rekao sam, ne mog
u ni zamisliti ... ali baš zbog toga što se tu može toliko toga izdogađati, spomenula si tu tragediju s djetešcem nikol, užas, čini mi se da se to sve skupa malo previše bagatelizira ... kao, jedino je birokracija prepreka ... kakva birokracija, prepreka su ljudi i njihove duše ... i roditelja, i posvojitelja, i udomitelja, i socijalnih radnika, ima i ovakvih i onakvih, nikome na čelu ne piše ... zamislimo što znači morati donijeti odluku o davanju djeteta na posvajanje ...koja je to odgovornost i također stres jer uza sve tzv. provjere ne možeš nikada znati na što će u nekom trenutku izaći... sve u svemu, preteško ...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
01.1.2023.
Odustani
Ma vanzemaljci. Od zakona o pretvorbi i privatizaciji pa nadalje. Kao da su neki ovdje pali s Marsa.
Dk
Deaktivirani korisnik
01.1.2023.
Odustani
jagoda,jagoda ... nikakav problem nije da dijete zna da je posvojeno ... to i mora (sa)znati u nekom trenutku ... mislim da nisi u potpunosti shvatila moju poan
tu, nisam očito uspio dobro pojasniti, ali stati ću jer bi pojašnjenje tražilo otvorenost koja bi bila gruba i neumjesna za ovaj kontekst i ovo mjesto ... a što se tiče ovog što govoriš o zakonitosti, dokumentima i sl. apsolutno se slažem ... to je na prvom mjestu
Prikaži još ↓
Jagoda jagoda
01.1.2023.
Odustani
Ovidividi to je točno teško je donositi odluke i posvojitelju i udomitelju i socijalnim radnicima... ma ja se ne mogu oteti dojmu da odi u nas do jedna instituc
ija radi samo da bi dobili plaću. Sve odluke koje donose ne funkcioniraju. Za sve pogrešne nitko ne odgovara... Da netko mora poći na drugi kraj svita da posvoji dite ja ne virujem da je to čisto i legalno.
Prikaži još ↓
Jagoda jagoda
01.1.2023.
Odustani
Vidi kakva glupa objašnjenja nam serviraju već danima.
Dk
Deaktivirani korisnik
02.1.2023.
Odustani
bit će zanimljivo vidjeti što ćemo od svega nakraju saznati ... očito da određeni ljudi, krugovi ili kako bih to nazvao, znaju puno toga kad je riječ baš o ovom
konkretnom slučaju, a i prijašnjim .... prije desetak godina već je postojao neki "lanac" posvajanja iz afrike, bilo je tu očito mnogo pozitive ali i dubioze, koliko se može iščitati bilo je i uhićenja hrvatskih osoba koje su navodno prevarile potencijalne posvojitelje, nisam ja osoba koja nešto točno zna o tome, ja znam iz medija, ali mora biti službenih osoba koje znaju ... prije je to bilo manje regulirano, kongo nije bio potpisnik međunarodne konvencije, no odnedavno i kongo primjenjuje konvenciju i čini se da su se stvari zakomplicirale ... svi su nekako jako suzdržani jer ako se utvrde nezakonitosti mnogi bi mogli biti pogođeni, i krivi ali i pravi, kako to kod nas zna biti ... a djeca najviše ...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .