Na jučerašnjem događanju Perwoll Fashion.hr, DNA® i modni dizajner Boris Banović predstavili su novu suradnju. Suradnja je ostvarena na novom modnom brendu Borisa Banovića, 2B.
Boris Banović odabrao obuću DNA za svoj modni brend 2B
Konceptna trgovina sportske obuće i odjeće DNA i modni dizajner Boris Banović danas objavljuju svoju novu suradnju, koja je ostvarena na novom modnom brendu Borisa Banovića, 2B. Maštovitom modnom kolekcijom, Boris Banović uspio je napraviti pomak od strogog prema ležernom, koje uključuje spajanje visoke mode sa sportskim brendovima - u konkretnom slučaju, Boris je u konceptnoj trgovini DNA iz portfelja proizvoda DNA odabrao modele proizvođača Nike i Adidas, iz kolekcije jesen-zima 2013., za koje smatra da snažno komuniciraju njegov novi modni brend 2B i u skladu su s filozofijom brenda.
Uz to, dizajnerskom kolekcijom 2B te odabirom sportske obuće uz svoje modele, Boris Banović podržao je i inovativnost u proizvodnji, koja, zahvaljujući današnoj tehnologiji, postiže potpuno novu razinu ergonomije te dobiva novi smisao. Kolekcija Borisa Banovića, baš kao i kolekcije iz portfelja brendova DNA, temelje se na tehnološkoj inovaciji, beskompromisnoj slobodi te najnovijim trendovima.
"Inspiracija za kolekciju proizašla je iz činjenice da muškarac današnjice ima zaista zahtjevnu ulogu u društvu, puno se od njega očekuje. Osim da bude uspješan u svom poslu, gentleman, on mora biti i elegantan preko dana, a očekuje se da i navecer bude originalan - klasika sa pomakom. S ciljem da zadovolji te uvjete napravljena je sveobuhvatna kolekcija koja prati životni tempo jednog modernog muškarca. Odjeća je napravljena od vrhunskih vunenih štofova i pamučnih materijala, a posebno se pazilo na detalje i samu izradu odjevnih predmeta," rekao je Boris Banović predstavljajući svoju kolekciju.
"U suvremenom modnom izričaju sve je poželjnije kombinirati naizgled nespojive komade odjeće i obuće - primjerice, sako i sportska obuća. Novom kolekcijom 2B Boris Banović, uz iznimnu nadarenost, izvrsno prikazuje i načine kombiniranja elegantne sa sportskom odjećom, " rekla je Edita Ostrman, direktorica tvrtke Tradexco, u čijem je portfelju i brend DNA.
"Kao brend koji promovira sinergiju mode i sporta, ali i zdrav život, uživanje u slobodi bez kompromisa te tehnološku inovaciju, DNA se savršeno uklopio u Borisov modni izričaj te viziju mode koju smatramo fantastičnom. Kako bismo to rekli mi u Tradexcu - Boris je ušao u naš DNA!"
Suradnja Borisa Banovića i DNA® nastavit će se i u budućnosti - sljedeća inicijativa koju će Boris i DNA zajedno pokrenuti jest tzv. Casual Friday, koji će komunicirati praksu uvriježenu u svijetu, da se petkom u poslovnim okruženjima diljem Hrvatske počne prepoznavati ležerniji stil odijevanja - od poluformalnog do neformalnog.
20 zanimljivih činjenica o smrti
Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica
FOTO Nekad su dominirale u UFC-u, a danas zajedno snimaju sadržaj koji nije za svačije oči