S obzirom na to da je većina gadgeta pretežito sive ili crne boja, kada ugledamo neki u atraktivnijoj boji – nagonski ga želimo kupiti. Saznajte koja je tajna boja
Saznajte koliko boje utječu na kupnju i odabir vaših gadgeta
Razgovor za posao, prvi spoj, prvi dan škole, upoznavanje roditelja vašeg partnera...sve su to situacije u kojima bi se svatko od nas mogao prepoznati. I svima nam je zajedničko pažljivo biranje odjeće prije određenog događaja ili susreta. Pred nama se nalazi situacija u kojoj se moramo prikazati u svom najboljem svjetlu kako bismo stvorili pozitivan prvi dojam kod ljudi koje ćemo susresti, a upravo je odjeća ono što prvo padne u oči. Neovisno o spolu, svatko će od nas uložiti barem nekakav trud da odabere najbolju kombinaciju. Iako je nama možda najbitnije da te dvije-tri boje koje smo odabrali idu dobro jedna uz drugu, često zaboravljamo što poručujemo tim bojama. Točnije, svaka boja koju stavimo na sebe odašilje određenu"vibru" koja utječe na to kako će nas ljudi vidjeti. Isto tako, boje mogu utjecati i na naše raspoloženje pa nije svejedno jesu li nam zidovi spavaće sobe žuti, bijeli, crveni ili smeđi.
Također, kada govorimo o gadgetima onda u moru crnih ili sivih boja, kada ugledamo bijelu ili neku drugu boju, odmah poželimo imati taj mobitel, laptop ili neki drugi proizvod. Boja je ona koja čini proizvod atraktivnim i u cijeloj priči one imaju glavnu ulogu. Ne bismo smjeli podcijeniti snagu boja jer upravo one u jednoj mjeri utječu na naše odluke, dojmove, raspoloženje, atmosferu - iako pritom nismo svjesni.
Psihologija ili slučajnost?
Jesu li boje zaista toliko moćne ili su to samo slučajna poklapanja kojima ljudi daju preveliku važnost? Odgovor na to pitanje dala nam je stručnjakinja za boje, Karen Haller koju je Logitech odabrao da svojim znanjem pomogne timu koji se krije iza njihove nove kolekcije pod imenom Logitech Colour Collection. Karen nam je tako otkrila skrivena pravila o bojama koja bi nam mogla pomoći pri budućem odabiru, bilo da se radi o odjeći, vozilu ili gadgetima. U skladu s tim pravilima, Logitechov Colour Collection tim napravio je tzv. "kotač boja" koji bi nam trebao pomoći pri našem izboru boje. Svaka boja može stvoriti pozitivan, ali i neželjen efekt - primjerice, crna boja o pojedincu može reći da je elegantan i sofisticiran, ali isto tako i da je nedostupan ili rezerviran. Crvena pak znači toplinu i otvorenost osobe koja je nosi, čini je privlačnijom i poželjnijom jer je to, također, i boja strasti i požude, no isto tako može simbolizirati agresivnost, napadnost i želju za pažnjom.
Prema riječima Karen, prava kombinacija boja može promijeniti prvi dojam o vama - boje mogu stimulirati, učiniti nas pristupačnijima i vedrijima, ali mogu i zastrašiti i učiniti da vas vide kao hladne, stroge ili dosadne osobe.
Gadgeti koje odabiremo zbog boja
Kao što smo već dali naslutiti, priča o bojama ne staje na odabiru odjeće - i zanimljiv odabir boje naših gadgeta također igra bitnu ulogu. Poveden tom spoznajom, Logitechov Colour Collection tim osmislio je maštovit dizajn gadgeta koje krase žive i vedre boje, u namjeri da njihovi korisnici uvedu boje u svaki aspekt svog života, točnije, da personaliziraju svoj "digitalni" život.
"Izbor boje nije ograničen samo na odjeću koju nosimo ili na modne dodatke poput torbica, šalova i cipela. Čak i svakodnevni objekti poput miša ili web kamere mogu unijeti dašak boje u naše živote", kaže Karen. Na nama je da prihvatimo ili odbijemo njen savjet, ali vjerujemo da bi nam boje u svakom slučaju učinile život zabavnijim i vedrijim. Pogotovo ako se sjetimo svih onih dosadnih jednoličnih gadgeta u crnoj, sivoj ili bijeloj boji...
Usporedi.hr
Ovaj članak realiziran je uz pomoć stranice Usporedi.hr, čiji je cilj olakšati Vam kupovinu prijenosnih gadgeta kroz iskustva u korištenja putem testova, tema i novosti. Usporedi.hr pokrenut je u studenom 2007. godine kao vodič za kupovinu tehničke robe.