Vi takozvani vjernici(kvazi katolici) ste licemjeri "ovaj mi se nimalo ne svidja" "to je bio papa,ovaj izgleda kao grinch..."Inace je Isus propagirao fizicki izgled i biblija takodjer.... Osobno ne vjerujem u organizirane religije,smatram ih obicnim politickim frakcijama sa krvavom prosloscu,a to je cinjenica.Ali da vjerujem u nesto takvo,dao bih im veci krdibilitet,a ne sam sebe i vjeru jos vise potkopavao ovakvim izjavama,kao da je poglavar vase crkve izbor za miss .....
u9
user_93182
02.4.2011.
Odustani
slažem se sa tvojim gađenjem prema katoličanstvu,jedino se ne slažem da izgled ima neku ulogu tak kak ti to interpretiraš.vidi se po čovjeovom izgledu da li je
dobar ili loš.
Prikaži još ↓
nm
nema me danas
02.4.2011.
Odustani
Pohvala na komentaru!
as
astor35
02.4.2011.
Odustani
Slatka kremsnita, Ja sam citirao komentare koje su pojedinci napisali,a osobno ne sudim covjeka po njegovu izgledu ili imovinskom stanju,skolskoj naobrazbi.....
Procitaj komentar dvaput ako treba,prije nego odgovoris na njega!!!
Prikaži još ↓
M1
Maya25_1
02.4.2011.
Odustani
Bravo @astor35 slažem se u potpunosti, Rvati su najveći licemjeri "katolici"... Veliki lizači oltara, a na djelu u svakodnevnom životu ih većinom nema nigdje. P
uni mržnje, jala i osude. Nigdje ni K od tog katoličanstva.. A što ćeš, lakše je imati fasadu dobrog vjernika i čovjeka i pokazivati se na nedjeljnim misama, nego biti dobar čovjek i živjeti tu vjeru s kojom se toliko ponose. Pozivaju se na to da "Bog sve prašta", pa im je valjda lakše. Jedino što nikako da shvate je, da čovjeka i dobrog vjernika ne definira to koliko se često moli i ide u Crkvu, nego koliko je dobar čovjek i kakvo mu je ponašanje i ophođenje, te djela u životu...
Prikaži još ↓
sk
skittles
02.4.2011.
Odustani
Meni je oduvijek bilo jako zanimljivo kako ljudi koji nisu vjernici ili su to tek na papiru s gnušanjem govore o vjernicima. Pretpostavljam da se i okružujete s
ateistima zbog sličnog načina razmišljanja itd. Pa kako onda baš vi možete najbolje zanti kakvi su ljudi u crkvi? Znate ih u dušu zbog priča koje ste o njima čuli? Zbog nekoliko progovrenih riječi s njima? Ili tu otvoreno pljujete po svojim prijateljima a nemate hrabrosti reči im u lice? Kao krščanin mogu samo reči da imam prijatelja raznih religija, ateista, agnostika i nikoga od njih ne sudim prema krugu kojem pripadaju. Niti smo svi isti, niti je itko bez grijeha.
Prikaži još ↓
as
astor35
02.4.2011.
Odustani
Skittles, Za tvoju informaciju,odgojen sam u katolickoj vjeri(krsten,priescen,krizman) ujedno sam bio (pionir i zadnja generacija omladinca).Za razliku od tebe,
sa godinama sam i proucavao i citao u sta ja to ustvari vjerujem i sto su me ucili."Prijatelja" imam malo,"poznanik prijatelja" puno! Ako ikada budes i proucavao ono u sta mislis da vjerujes,i ako uspijes i nesto shvatiti,vidjet ces kolika je kontradiktornost i licemjerje suditi covjeka po izgledu,socijalnom statusu,obrazovanju......Mozda cak i u tom svom istrazivanju naidjes na text,kako je katolicka vjera monoteisticka(vjerovanje u jednoboztvo,jednog boga),a ne u idolpoklonstvo ljudi,svetaca......Mozda cak i naidjes na rjeci:Ne osudjuj i ne sudi(sto takvi kao ti stalno radite,osudjujuci covjeka po izgledu).Ostavi se materije koju ocigledno ne poznajes,vec se samo izjasnjavas kao vjernik kao i vecina.....
Prikaži još ↓
to
toni345
02.4.2011.
Odustani
Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 tež
ih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.
Prikaži još ↓
sk
skittles
02.4.2011.
Odustani
@astor35 To što si primio sakramente ni najmanje ne znači da si iakda bio vjerinik niti da si tako odgojen tko da me nisi baš ubjerio. A uvjerena sam da o svojo
j vjeri znam puno više od tebe. Zato jer se vjeruje se srcem, ne razumom. Ono što si ti, navodno, postigao razumom i ja bez problema mogu i jesam ali ono što sam ja srcem ti niakda nećeš moći. I molim te da još jednom pročitaš moj komentar, ja sam upravo napisala da NIKOME ne sudim i nikada nisam po bilo čemu osim po njihovoj osbonosti, po tome kakvi su ljudi, tako da ne shvačam čemu ova opaska da ˝takvi kao ja˝ (katolici pretpostavljam) osuđuju druge na temelju koječega. Upravo si ti to napravio, osudivši mene i ˝takve kao ja˝ na temelju vjerske deklariranosti. I ne trpam sve ljude u isti koš, poput tebe, svi smo jednaki, to je nešto što me upravo vjera naučila ali to si, vidim, u svojim istraživanjima zaobišao. Kako ima dobrih ateista, tako ih ima i loših, isto vrijedi i za svaku religiju. A ako misliš provocirat, nisi uspio, jer za razliku od dosta vjerinka na papiru ja razmišljam, preispitujem i da, istražujem ono u šta vjerujem. Ne znam zašto je tako teško prihavtiti da i ljudi koji vjeruju imaju grijeha?
Prikaži još ↓
SvemoguciTukarak
02.4.2011.
Odustani
Ahhh skittles poznati argument vjernika prema nekome tko je shvatio da je religija glupost.Ti zapravo nikada nisi ni bio vjernik.A kako znas da ti jesi?I kazes
da preispitujes,razmisljas i istrazujes svoju vjeru pa daj mi to malo objasni zanima me logika i zakljucak iza toga.
Prikaži još ↓
sk
skittles
02.4.2011.
Odustani
@SvemoguciTukarak Pa šta je nova definicija vjernika da je to osoba koja je primila sakramente? Ako je tako, sram me i stid bilo moga nezanja. Ali naravno da ni
je. A vjera je nešto što se ne može objasniti tek tako, iza toga stoji puno proučavanja i druge strane, znanosti, filozofije, razmatranja o samoj biti religije ali največim dijelom kontemplacije, meditacije, smirenosti duha.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .