36 posto birača želi čuti kako će stranke povlačiti novac iz EU za poljoprivredu. Njih 30 posto želi doznati na koji način misle ako pobjede privlačiti strane investicije
Birači u kampanjama žele čuti o zapošljavanju i zdravstvu
Birači, odnosno njih 51 posto želi da stranke ili koalicije tijekom predizborne kampanje pričaju o svojim mjerama za brzo zapošljavanje, a njih 41 posto želi čuti koje su to kvalitetne zdravstvene usluge koje nude političke opcije, pokazuju rezultati istraživanja 'Dnevnik istražuje' koje je za Dnevnik Nove TV proveo Ipsos puls.
36 posto građana želi čuti kako će političke opcije povlačiti novac iz EU za poljoprivredu. Njih 30 posto želi doznati kako i na koji način misle ako pobjede privlačiti strane investicije. Za 28 posto birača vrlo je važno što će stranke ponuditi u smanjivanju birokratskih prepreka i birokracije. Borba protiv utajivača poreza također je važna tema za 28 posto birača. Svaki četvrti birač želi znati kakvu politiku će stranke imati u borbi protiv sive ekonomije. Isto tako 24 posto građana želi da se u kampanji priča o dodjeli socijalne pomoći prema imovinskom kriteriju. Koji su programi za kraća suđenja želi znati 23 posto birača. Važan dio stranačkih programa je i što nude u smanjivanju predmeta i knjiga za učenike. Tu temu važnom smatra 23 posto birača. Briga o braniteljima i politike stranaka važna je za 22 posto birača. Tek 21 posto birača želi znati kakvi su planovi stranaka o smanjivanju broja županija gradova i općina.
Istodobno birači strahuju da će u kampanji političari pričati o nekim drugim temama.
Njih 35 posto misli da će pričati o brizi o braniteljima, a o mjerama za brzo zapošljavanje misli da će govoriti 29 posto njih. Slijedi tema politike povlačenja EU novca za poljoprivredu o čemu će, vjeruje 27 posto građana, pričati političari. Domovinski rat je tema za koju 23 posto građana misli da će okupirati političare tijekom kampanje, a potom slijede strane investicije jer će o njima pričati 21 posto političara. O dodjeljivanju socijalne pomoći po imovinskom kriteriju misli da će pričati 20 posto političara. O utaji poreza govorit će 20 posto političara. A isto 20 posto njih o kvaliteti zdravstvenih usluga. 19 posto političara će trošiti kampanju govoreći o borbi protiv sive ekonomije, a njih tek 18 posto o tome kako bi smanjilo birokraciju i birokratske prepreke. 15 posto političara će u svojim programima govoriti o smanjivanju županija gradova i općina. Isti postotak njih imat će i planove kako smanjiti trajanje sudskih postupka. Prema mišljenju građana bit će i 15 posto političara koji će u svojim programima govoriti o ulozi Josipa Broza Tita.