Isprobali smo novu Toyotu Corollu s benzinskim turbomotorom koja uz vrlo dobar izgled i solidne performanse donosi i vrlo fer cijenu, na razini osnovnih modela nekih konkurenata
Bez hibrdnog pogona nije tako štedljiva, ali je vrlo povoljna
Velika većina prodanih Toyota su hibridi, benzinci su u drugom planu zbog dosta veće potrošnje no kada pogledamo cijenu ispada da se i oni itekako mogu isplatiti. Cijena vrlo dobro opremljene Corolle je na razini cijena siromašnijih osnovnih modela mnogih drugih proizvođača.
Motor je nešto glasniji od prosjeka, no uglađenog rada i vrlo živahan te Corolli omogućava vrlo dobre performanse. Naravno, potrošnja je veća nego kod hibrida, no uz živahnu vožnju gradom nismo mogli potrošiti više od 9,1 l/100 km. Kombinirana potrošnja iznosila je oko 7 l/100 km. S obzirom na to da je hibrid više od 30 tisuća kuna skuplji, veća potrošnja i ne smeta toliko.
Corolla je bez sumnje trenutno jedan od najljepših kompakata. Izgleda agresivno, no u vožnji je više orijentirana na udobnost. Ponuda prostora je prosječna, a kvaliteta izrade i materijala zaslužuje pohvale. Sve u svemu vrlo isplativa kupnja, trenutno među najboljima u klasi.
dimenzije: 437x179x144 cm
obujam: 1197 ccm
snaga: 85 kW/116 KS
0-100 km/h: 10,3 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 5,6 l/100 km
cijena: 146.200 kn (testni model), 129.900 kn (osnovni model)
Testirana Toyota Corolla 1,2 Turbo Luna u opremi ima LED svjetla, dvozonsku klimu, alunaplatke 16”, kameru za vožnju unatrag, dodirni zaslon 8”, Toyota Safety Sense...