Uvijek povijest pišu pobjednici a ta povijest nije uvijek istina već je vladajući prikazuju kako njima odgovara kao i danas šta rade ameri po cijelom svijetu i nikom ništa ili Stanjin koliko je ljudi pobio poslije rata pa nije zločinac kao Hitler ili Musolini - ameri bacili atomske bombe na Japan kad je već bio gotov - pobili žene,djecu,starce ne vojnike i nisu zločinci itd.
pješak
27.1.2013.
Odustani
Ovo s atomskim bombama na Japan ti baš ne stoji. Ne bi Japan tako lako pokleknuo. Bombe su prisilile Japan na kapitulaciju. Da Ameri nisu imali bombu morali bi
izvršiti invaziju i iskrcati se na japanskim obalama, a to bi značilo smrt još milijun marinaca i milijun japanaca s obzirom na japansku fanatičnost u tom ratu. Bombe su zapravo smanjile broj žrtava.
Prikaži još ↓
k1
kiki1984_1
27.1.2013.
Odustani
smanjile broj zrtava??!..jesu smanjile,al su ameri s dvije bombe pobili 250000 civila,zena i djece..ne vojnika,nego zene i djecu.svatko imalo normalan vidi da j
e to najveci zlocin u povijesti!
Prikaži još ↓
ma
matemate1
27.1.2013.
Odustani
Prije nego krenešse blesirati gadafi, prvo pogledaj što su Japanci uradili u Nankingu, Njemci u svojim konc logorima, pa onda daji takve retardirane izjave. Da
su se Kinezi išli osvećivati za soje mrtve, 2 nuklearne bombe bi bile ništa naspram onoga što je njima učinjeno. A Staljin, kada je to on na rasnoj osnovi ubijao?
Prikaži još ↓
pješak
27.1.2013.
Odustani
Colonel Gadafi....da si ti bio marinac koji se treba iskrcati na japansku obalu (i vjerojatno poginuti zajedno s milijun drugih) pitao bi te da li bi bacio bomb
e na Japan ili ne bi! Šta pričaš! Lako je sad moralizirati i osuđivati.
Prikaži još ↓
t4
templaR_4
27.1.2013.
Odustani
Mussolini je napravio neke dobre stvari što nitko ne može osporiti, dok za Hitlera se to ne može reći. Hebote izmisliti neku 'arijevsku' rasu dok Nijemci po iz
gledu ne mogu ni obrisati noge jednom Šveđaninu ili Fincu, ubijati invalide, njegova ideologija se temeljila na mržnji dok je Mussolini više gledao kako će pripojiti sebi neke krajeve(Istra, Dalmacija, to naravno ne smatram pozitivnim jer je poginulo puno naših ljudi)
Prikaži još ↓
im
ice_man
27.1.2013.
Odustani
dobro a kej je onda s Dresdenom?? ovo da pobjednici pisu povijest stoji.. Stalin i Mao ce tung su bili jos gori od Hitlera pa se o njima ni priblizno ne govori
ko o hitleru.. cak i dan danas ima puno njihovih pristasa :P
Prikaži još ↓
giustizia
28.1.2013.
Odustani
@pjesak - odobravanje upotrebe atomskih bombi bacenih na japanske civile je jedna od jacih nebuloza koje procitah ovdje. Jaca cak i od onih koji slave Musolinij
a kao pozitivca koji je pokrenuo ekonomiju Italije. 250000 ubijenih civila - djece, zena i staraca (ostatak muskog stanovnistva, podobnog za borbu je vec bio na ratistu i mahom stradao), dakle anientirati 250000 zivota u politicke svrhe probavajuci novu tehnologiju (oruzje) , demonstrirajuci ostatku svijeta a nadasve Rusima premoc, posjedovanjem novog razarajuceg oruzja kojeg svijet do tada nije vidio. Druga nebuloza je tvrdnja da bi Amerikanci morali invadirati Japan ??? Zasto? Kako se nisu iskrcavali tokom cijelog WW2 - zasto bi trebali okupirati Japan na kraju rata (odnosno kad je rat vec bio zavrsio) ??? Cemu? Oni zive na otoku i nisu nikog okupirali. Cak da nisu potpisali kapitulaciju do dana - danasnjega, koga briga??? Uostalom, ima drugih metoda da se nekoga prisili uciniti nesto, osim upotrebe sile (ekonomski embargo npr). U svakom slucaju, demonstracija upotrebe atomske bombe, unistavanjem 250000 zivota (u tom trenutku ) i jos stotinjak tisuca koji su poslije generacijama umirali od raznih karcinoma (radijacija), je cinjenica koju osudjuje cijeli svijet bez obzira bili okrenuti filoamericki ili kontra.
Prikaži još ↓
ba
baryxxx
28.1.2013.
Odustani
@pješak ???? Koliko moraš bit nenormalan da napišeš nešto ovako? Moraliziranje je ako se dovede pod znak upita bacanje nuklearne bombe? I kako bi se netko osjeć
ao da je marinac koji se iskrcava u Japanu? Možda kao agresor, tog marinca nitko nije tjerao da ide u Japan, mogao je u Americi ostat radit na pokretnoj traci. A civili iz Hiroshime i Nagasakija nisu mogli birati, samo su ubijeni, isprženi na milijun °C... Radioaktivnog materijala u Zemljinoj atmosferi ima nekoliko kilograma, a jedan mikrogram u dodiru s ljudskom kožom uzrokuje rak. U tlu nećemo ni pričati. I onda nisu zločinci ti koji su tu smrt bacili i oslobodili, pobili su tada direktno 250000 ljudi i indirektno nakon toga milijune, ako ne i više!
Prikaži još ↓
pješak
28.1.2013.
Odustani
giustizia....definitivno mi ne pada na pamet otkrivati toplu vodu niti polemizirati o tome je li Zemlja okrugla! Ovo što si napisala bilo bi za "jedinicu" i u 8
. razredu osnovne škole, (naime, nekad se je prvi put povijest 20. stoljeća učila u tom razredu, ne znam kako je sad), a ja držim da ti ipak imaš malo više godina. Nevjerojatno koliko netočnih podataka u tako malo teksta! Izgleda da je stvarno istinita ona narodna izreka da "litra može stati u politru"! Toliko tebi, a "barileu" neću ni odgovarati jer to gubi svaki smisao. "Razvodnio" bi tvoju zabludu jer je prva došla na svijet (čit. portal), a to neću učiniti jer imaš pravo na neznanje. Ja ti ne bi dozvolio to pravo da se mene pita (za tvoje dobro, naravno!), ali jbga, demokracija smo pa sve vrvi od štetnih prava! Bolje su diktature! U diktaturama ovakva polemika ne bi bila zamisliva. I to je.....dobro!
Prikaži još ↓
M2
MAGNUM_2
28.1.2013.
Odustani
U pravu si pješak mi nikad nismo zadovoljni i nikad ništa pametnog nismo napravili osim pod nečikom diktaturom dali pod austrougarima dali pod musolinijem dali
pod titom , koliko smo sami uzeli vlast u ruke odmah smo sve uništili i rasprodali , pa gaće na štap
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .