Ništa od E-auta. Govorim to već dugo obzirom da je svakom normalnom jasno da cijeli niz poteškoća neće nikada biti savladan. Prije će svi odustati od E-pogona nego se uhvatiti u koštac sa pratećim problemima. Osim toga ti auti su skupi i ograničenog dometa. Nikakvi poticaji neće razumnog čovjeka natjerati na kupnju E-auta obzirom da ga nakon nekog vremena nećeš moći prodati pa ćeš ga jedino smjeti reciklirati i za to dodatno platiti.
Te
TechExpert
11.7.2020.
Odustani
sve poteskoce su vec savladane, jedino jos u Hrvatskoj imamo umove zapele u proslom stoljecu. Tesla globalno prodaje 500 tisuca automobila, kroz dvije do tri go
dine bit ce i 2 milijuna! Kako to da nitko od tih ljudi nema nikakve poteskoce pitam se...
Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
11.7.2020.
Odustani
Tech, sigurno imaš auto na struju. Sanjaj i dalje ili se odseli tamo gdje su teškoće već svladane.
Te
TechExpert
11.7.2020.
Odustani
nemam auto na struju, ali vidim da Norvezani, Nijemci, Finci, Svjedjani, Ameri i ostala ekipa nitko nema aposlutno nikakvih silnih problema o kojima ti pricas.
Ocito ti znas nesto sto oni ne znaju... bilo bi dobro da obavijestis milijun ljudi koji su prosle godine kupili EV pa da im kazes kako postoje poteskoce...
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
11.7.2020.
Odustani
pogotovo bi bilo dobro da obavijestis Kineze i kazes im kako to nije za njih i da postoje problemi, posto tamo prodaja malo je rec mete sve pred sobom! Liste ce
kanja nenormalne kod gotovo svih proizvodjaca. Potraznja se ne moze zadovoljit koliko ljudi zeli EV, ali rvat zna bolje koji problemi postoje i sto je rjesenje...
Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
11.7.2020.
Odustani
Kinezi bi vozili bicikle ko nekad da vlast to naredi. A što se problema tiče mi živimo u Hrvatskoj, a ne u Skandinaviji ili SAD. Na koncu, budala ima svuda po s
vijetu (svaku minutu rodi se nova budala rekao je Barnum). Razlika je jedino u tome što neke budale imaju, a neke nemaju novac.
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
11.7.2020.
Odustani
Nije Hrvatska ta o kojoj ovisi razvoj EV-a. Prema tome EV itekako ima smisla, kupci ga zele, kroz ustedu u gorivu im se isplati vrlo brzo, a proizvodjaci se utr
kuju tko ce prije predstaviti bolji model. Prema tome glupo je diskutirati o EV i da li imaju ili nemaju buducnost kada je vec sasvim jasno da su postali sadasnjost i da su u svakom smislu superiorni ICE vozilima! I kakve veze ima vlast u Kini sa zeljama i prefernecijama potrosaca koji kupuju automobile od 400+ tisuca kuna? Majko mila s kim se ja raspravljam...
Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
11.7.2020.
Odustani
Između ostalog, u HR ima negdje oko 500 E-automobila, a jedan tekst komentira da ima više punionica nego automobila u HR.
Te
TechExpert
11.7.2020.
Odustani
Ja te pitam koga boli k za Hrvatsku, pa nije Hrvatska centar svijeta! Nismo mi ti koji ce diktirati EV revoluciju i niti ne trebamo... kad u ostalim razvijenim
zemljama to zazivi, zazivjet ce i kod nas... U Norveskoj primjerice vec 60% svih prodanih automobila su elektricni, kako to da Norvezani nemaju silne probleme u kojima ti pricas, kako to da se njima sve isplati? hmm kako to, kako to...
Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
11.7.2020.
Odustani
Ponavljam, živimo u Hrvatskoj (barem ja) i neozbiljno je situaciju iz super razvijenih zemalja uspoređivat sa HR. U svijetu je isporučeno u 2019 svega 2,6% E-a
utomobila (s time da u taj postotak spadaju i hibridi) što je zapravo jako malo i ne najavljuje blistavu budućnost tih vozila.
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
11.7.2020.
Odustani
"Ponavljam, živimo u Hrvatskoj (barem ja) i neozbiljno je situaciju iz super razvijenih zemalja uspoređivat sa HR" jel ti mozes meni konacno objasnit kakve jeb*
** veze ima sto ti zivis u Hrvatskoj i po cemu je to Hrvatska bitna za cjelokupnu EV pricu? 2.6% od 91 milijun prodanih automobila globalno je skoro 3 milijuna EV vozila. I to samo zato sto ljudi cekaju mjesecima da dodju do auta jer fali baterija. Ne vidim uopce po cemu je to lose. Da ljudi ne cekaju, taj broj bi vec bio 15 milijuna. Ovim tempom smo na 15 milijuna prodanih EV automobila globalno do 2025.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .