Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

AnarhosindikaIist
Možda će istraga dati odgovore na neka pitanja. Svjedoci kažu da je letio nisko iznad šume..., je li tražio mjesto za prisilno spuštanje? To ne bi bilo razumno, jer taj teren ne daje nikakvu mogućnost za to. No, možda pilot to nije mogao zaključiti zbog loše vidljivosti, a onda je već bio prenisko za promjenu odluke? Prenisko i za aktiviranje padobrana kojim je ova letjelica bila opremljena. Nagađam bzvz...
area 62
Ma ako udariš u vrh planine badave ti svi padobrani....sigurno se izgubili u dubokoj magli i skrenuli s rute...
AnarhosindikaIist
Padobran treba aktivirati dok još avion ima potrebnu visinu, inače nema smisla. Nije se mogao izgubiti s GPS-om i autopilotom. Ovako izgleda da je bio kvar na m Prikaži još ↓
da
Avion je odlično opremljen avionikom i instrumentima, pilot je vjerujem bio iskusan da bi se spuštao na visine na područja gdje su brda i planine i to u magli. Prikaži još ↓
MAKANTAHI
ili je izbjegavao oblak jer nema razleđivanje,
MAKANTAHI
taj isti dan milanče nije uspio doći iz dubrovnika na prekrižje pa je sišao iz heliča u zadru pa na auto, jer su vojni piloti procjenili da se ne mogu probiti z Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .