Možda će istraga dati odgovore na neka pitanja. Svjedoci kažu da je letio nisko iznad šume..., je li tražio mjesto za prisilno spuštanje? To ne bi bilo razumno, jer taj teren ne daje nikakvu mogućnost za to. No, možda pilot to nije mogao zaključiti zbog loše vidljivosti, a onda je već bio prenisko za promjenu odluke? Prenisko i za aktiviranje padobrana kojim je ova letjelica bila opremljena. Nagađam bzvz...
area 62
21.5.2023.
Odustani
Ma ako udariš u vrh planine badave ti svi padobrani....sigurno se izgubili u dubokoj magli i skrenuli s rute...
AnarhosindikaIist
21.5.2023.
Odustani
Padobran treba aktivirati dok još avion ima potrebnu visinu, inače nema smisla. Nije se mogao izgubiti s GPS-om i autopilotom. Ovako izgleda da je bio kvar na m
otoru... da je na vrijeme aktivirao padobran, možda bi preživjeli.
Prikaži još ↓
da
dado76hr
21.5.2023.
Odustani
Avion je odlično opremljen avionikom i instrumentima, pilot je vjerujem bio iskusan da bi se spuštao na visine na područja gdje su brda i planine i to u magli.
Neki faktor i razlog je morao postojati. Mislim da će najbolje pokazati snimljena komunikacija sa zračnom kontrolom ako ona uopće postoji, nadam se da da.
Prikaži još ↓
MAKANTAHI
21.5.2023.
Odustani
ili je izbjegavao oblak jer nema razleđivanje,
MAKANTAHI
21.5.2023.
Odustani
taj isti dan milanče nije uspio doći iz dubrovnika na prekrižje pa je sišao iz heliča u zadru pa na auto, jer su vojni piloti procjenili da se ne mogu probiti z
bog nmu
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .