Dugo smo se žalili da je Hrvatska na zadnjem mjestu po broju domaćih franšiza na tržištu i pitali se zašto je to tako kad ih razvijeni svijet odavno koristi za osvajanje domaćeg tržišta ili internacionalizaciju poslovanja
Kaže se da je svaka kriza prilika no istodobno će brojni reći kako je to samo prazna fraza. Ipak, nesvakidašnja situacija s korona virusom i potresom koja nas je izbacila iz naše zone ugode, predstavlja upravo tu priliku da započnemo razmišljati na nov način
Glavna prednost franšiznog načina poslovanja je brza internacionalizacija poslovanja. To je uglavnom glavna misao vodilja svih poduzetnika kada odluče projektirati svoju franšizu. Je li internacionalizacija imperativ?
Danas je više nego ikada potrebno razmišljati o tome kako stvoriti novi proizvod za novo tržište. Pritom se trebamo voditi mudrošću nestavljanja svih jaja u istu košaru. Jeste li ikada razmišljali o tome da vaš 'know how' i poslovni model zapravo postanu novi proizvod vašeg poduzeća?
Iskoristi svoj Oranž