Stanica za tehnički pregled treba imati grabu, a ne dizalicu. Dizalice su za radionu. Različiti auti imaju različit raspored težine pa se to valjda zato i dogodilo. Sa tolikim novcima koje ubiru svakih nekoliko minuta su barem mogli napraviti poštenu grabu sa rasvjetom pa se to ne bi događalo.
A0
Abc_0
27.3.2021.
Odustani
Svaka čast na glupom komentaru. Pogledajte na slici šta piše. Piše li stanica za tehnički ili Opel servis?
Tiranosaurus
27.3.2021.
Odustani
Pa piše ti s lijeve strane od palog automobila na potpornjom stupu Tehnički pregled, a iznad su reklame za kojekakakva vozila..pa tako i za Opel. U čem je tvoj
problem?A ti Hiroo Fu Man Choo..a kak da na grabi pregledaju četkice cinculatora na gefufni od amortizera ak amortizeri nisu u opuštenom stanju. Amortizeri moraju biti opušteni.
Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
28.3.2021.
Odustani
Tiranosaurus, pa pogledaj da sam napisao da graba treba imat dizalicu koja se vozi po cijeloj dužini grabe kako bi, ako treba dodatno podignuo auto i opustio am
ortizere. Ali to sve ne košta 20000 kuna već vjerojatno više. Dođi u neku poštenu stanicu za teh.pregled pa si pogledaj. Mnogi tome ne daju važnost pa se dogodi da su npr kugle na ramenima oštećene, a na tehničkom auto prolazi jer se radi brzine nitko ne upušta u dizanje prednjeg kraja kako bi opustio amortizere i provjerio taj dio. Govorim iz iskustva. Auto mi je prolazio na tehnikom, a kad sam mijenjao pločice diskova u drugom servisu mehaničar je dignuo auto i vidio da se taj dio klima. Radi toga se na nekoj grabi može ostati bez kotača.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .