Danas je zbog zakona EU došlo do velikog deficita vozača jer se moraju pridržavat onih pustih odmora itd. pa sada dica iz škole mogu sist za volan autobusa. Prije ga nisi smija pogledat prije 24-te godine.
Dk
Deaktivirani korisnik
04.5.2018.
Odustani
" jer se moraju pridržavat onih pustih odmora itd." a što bi ti da se ne pridržavaju odmora? Nisu problem EU zakoni, nego deficit vozača. Puno vozača je otišlo
u EU zbog puno većih plaća. Vozače popunjavaju s uvozom vozača s istoka. Za EU vožnju u EU je obavezna kvalifikacija i malo tko da takav bus neiskusnom u ruke. Ali evo događaju se ovakve nezgode. Nitko nije stradao.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
04.5.2018.
Odustani
U pravu si, treba se pridržavati odmora ali ipak mislim da je ovo previše strogo. Dolaskom digitalnog tahografa na stol je došlo i još puno nekih manje bitnih s
tavki koje su se prije manje gledale. Te stavke kojih ima bezbroj su dovele do toga da umjesto jednog iskusnog vozača sada trebaju biti dva i automatski moraš dat ditetu da vozi autobus jer na burzi nemaš kvalitetnih vozača...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
05.5.2018.
Odustani
Na burzi nema vozača, jer je to deficitarno zanimanje, moj muž vozi međunarodne linije i sve mora štimati za van, mora imati sa sobom dokaz, mislim 3mj. unatrag
da mu se plaćaju doprinosi na ure koje vozi u Austriji, Njemačkoj i drugim EU državama, mislim da samo Italija to ne traži. Zaustavlja i carina i policija, prvo provjeravaju kartice vozača, digitalni tahograf ne kreće se minut ranije koliko mora biti odmor, jer ako to ne štima dobija se zabrana od par mj. vožnje u državi u kojoj napravi prekršaj, tako da nitko nije lud da riskira i uvijek je posada od dva vozača. Radi mjesečno 18-20 dana.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .