Obavijesti

Tech

Komentari 128

Atraktivan i štedljiv, ali prije svega - vrlo dobar automobil

Atraktivan i štedljiv, ali prije svega - vrlo dobar automobil
8

Hyundaijev kompaktni SUV jedan je od najpoželjnijih i najpopularnijih auta u klasi, a s bogatom opremom Limited edition dojam je još bolji

Tucsonu je jednostavno nemoguće pronaći neku realnu manu. Dobro izgleda, dobro se vozi, kvalitetno je napravljen, udoban, štedljiv... U vožnji posebno dobar dojam ostavlja ovjes, osjećaj je kao da vozite klasični kompakt, a ne povišeni SUV popriličnih dimenzija i mase.

Jedino što bi moglo biti bolje su performanse. Ubrzanja i maksimalna brzina jednostavno ne odgovaraju prilično snažnom dizelskom motoru, dojam je kao da ima manje snage. Automatski mjenjač sa sedam brzina je brz i komforan, a potrošnja je za pohvalu - 7,5 l/100 km u gradu, 6,1 l/100 km u kombiniranoj vožnji.

Unutrašnjost Tucsona je vrlo prostrana, a u prtljažnik stane 513 litara. Dobar dojam ostavljaju i kvaliteta izrade te materijala. Posebni vrlo bogati paket opreme Limited Edition samo zaokružuje priču auta koji je jednostavno dobar u svakom pogledu.

Tvornički podaci
masa: 1660 kg
dimenzije: 448x185x165 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 100 kW/136 KS  
0-100 km/h: 11,8 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 4,5 l/100 km
cijena: 256.400 kn (testni model) 172.790 kn (osnovni model)

Testirani  Hyundai Tucson 1.6 CRDI 7DCT Limited Edition u opremi ima navigaciju, adaptivni tempomat, grijana sjedala i upravljač, LED svjetla, bežično punjenje telefona, alunaplatke 18”...

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 128
Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'
'RADUJEMO SE OVOME'

Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'

Kritičari, uključujući Real Facebook Oversight Board, upozorili su da ove promjene predstavljaju "odstupanje od razumnog i sigurnog pristupa moderiranju sadržaja" te ih nazivaju "političkim dodvoravanjem."
Telemach među prvima testirao 5,5G, u Zagrebu postigli brzinu skidanja od ogromnih 10 Gbit/s
RAZVOJ MREŽE

Telemach među prvima testirao 5,5G, u Zagrebu postigli brzinu skidanja od ogromnih 10 Gbit/s

Ključne prednosti 5.5G tehnologije su još niža latencija i znatno veća učinkovitost u smislu potrošnje energije, a sve to zahvaljujući umjetnoj inteligenciji koja postaje sastavni dio mrežne infrastrukture.