Obavijesti

Tech

Komentari 0

ASEE predstavio Live 3.0 CRM alat na AI pogon, podiže razinu upravljanja odnosa s klijentima

ASEE predstavio Live 3.0  CRM alat na AI pogon,  podiže razinu upravljanja  odnosa s klijentima
3

Live 3.0 rješenje je za kontaktne centre i sveobuhvatnu komunikaciju s klijentima koje pruža vrhunsko rješenje za unapređenje odnosa s klijentima i prilagođava se potrebama svih industrija i organizacija

Kompanija ASEE predstavila je najnoviju verziju svoje komunikacijske platforme i CRM alata – Live 3.0. Riječ je o rješenju za komunikaciju i upravljanje odnosima s klijentima čija nova inačica predstavlja logičan nastavak implementacije 30 godina iskustva u rješenje koje pomaže tvrtkama da ostvare kvalitetniji odnos s klijentima kroz poboljšanu komunikaciju i praćenje interakcija.

Live 3.0, platforma za čiji je razvoj u potpunosti zadužen hrvatski tim stručnjaka i programera, donosi  nove tehnološke i funkcionalne inovacije, a neovisno o industriji ili veličini organizacije, Live 3.0 je dizajniran da odgovara svim potrebama za unapređenje korisničkog iskustva, posebno u području komunikacije, kako posredne tako i neposredne.

- Naš cilj s novom komunikacijskom platformom je klijentima omogućiti da koriste sve funkcionalnosti i značajke prilagođene njihovom poslovnom modelu. Implementacija Live 3.0 sustava omogućit će organizacijama da ostvare vrhunsko korisničko iskustvo, poboljšaju interakciju s klijentima i ostvare dugoročne uspjehe na tržištu. Uz Live 3.0, fokusirali smo se na ljude - tim koji stoji iza razvoja ovog proizvoda, ali i naše klijente, voditelje i agente koji ovaj alat koriste te tržište s kojima surađujemo. Vjerujemo da upravo ljudi čine ključnu razliku u stvaranju sustava koji ima smisla i donosi rezultate - izjavio je Dominik Galinec, direktor odjela kontakt centar i CRM rješenja ASEE.

Nova verzija Live 3.0 zadržava najvrjednije aspekte prethodnih verzija, uključujući bogato iskustvo stečeno tijekom tri desetljeća rada i suradnje s klijentima. No, također donosi brojne nove značajke i mogućnosti koje omogućuju korisnicima da budu u korak s vremenom, tehnologijama i preferiranim komunikacijskim kanalima njihovih klijenata.

Posebna pažnja posvećena je korisničkom sučelju, koje je osvježeno i prilagođeno kako bi agentima kontaktnog centra omogućio lakši rad. Ugodno okruženje za agente rezultira poboljšanim korisničkim iskustvom jer omogućuje brži pristup relevantnim informacijama, čime se skraćuje vrijeme potrebno za pružanje informacija ili rješenja korisnicima, navodi ASEE

Jedan od ključnih noviteta u Live 3.0 je integracija umjetne inteligencije (AI) i strojnog učenja. S obzirom na rastuću potražnju tržišta za pametnim pomoćnicima i chat-botovima, ova nova verzija omogućuje klijentima da iskoriste prednosti AI tehnologije. U potpunosti prilagođen odredbama GDPR propisa sustav raspolaže obiljem podataka o krajnjim korisnicima, a novi alati omogućuju njihovo pametno korištenje kako bi se pružao kontekstualni sadržaj tijekom interakcije s korisnicima. Live 3.0 također pruža indikacije ključnih trenutaka klijentima kako bi ih maksimalno iskoristili, bez obzira jesu li u pitanju prodajni, akvizicijski, servisni ili retencijski procesi.

Live 3.0 predstavlja sučelje za rad na svim komunikacijskim kanalima, bez potrebe za instalacijom softvera trećih strana ili lokalno na računalu. Ovaj sveobuhvatni sustav podržava sve vrste poslovnih procesa koji proizlaze iz interakcije s korisnicima, stvarajući učinkovito okruženje za interakciju.

Inače, ASEE je jedna od najvećih IT kompanija u Europi na području proizvodnje i implementacije vlastitih softverskih rješenja. Tvrtka pruža ICT rješenja za različite industrijske vertikale, uključujući financijski sektor, industriju plaćanja, javnu upravu i telekomunikacije, dok proizvode i usluge u okviru područja paymenta nudi pod imenom Payten. ASEE Grupa posluje u 23 zemlje i zapošljava preko 3800 ljudi diljem svijeta.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Veliki godišnji horoskop: Stiže jako burna godina, evo koje promjene čekaju svaki znak
ŠTO DONOSI 2025.?

Veliki godišnji horoskop: Stiže jako burna godina, evo koje promjene čekaju svaki znak

Ovo je godina u kojoj učimo prepoznavati što je bitno za nas osobno i sa svojim talentima i darovima doprinositi zajednici i društvu. Svi ćemo doživjeti neki prijelaz od starog prema novom
'Mislio sam da sam bolji od svih u Barceloni, a žalim za ono što sam rekao treneru u HSV-u...'
DOKUMENTARAC O HALILU

'Mislio sam da sam bolji od svih u Barceloni, a žalim za ono što sam rekao treneru u HSV-u...'

Sjećam se da se o njemu počelo pričati kada je imao 14 ili 15 godina. Njegovi potezi i talent stvarno podsjećaju na Lea. Imao sam zadovoljstvo igrati s obojicom i znam da su jako slični, prisjetio se Ivan Rakitić
Veliki tjedni horoskop: Bikove očekuju putovanja, Djevice će osvajati, a Vage biti prezauzete
OD 5. DO 11. SIJEČNJA

Veliki tjedni horoskop: Bikove očekuju putovanja, Djevice će osvajati, a Vage biti prezauzete

Ribama dolazi sjajno razdoblje, a naklonjeni Mars puni ih pozitivnom energijom. Odgovarat će im aktivan društveni život i zabave u kojima će se najbolje opustiti