Pametna i odgovorna osoba koja zna i poznaje najbolje avione a ne kao ovi propali korumpirani političari gdje to ima da političari odlučuju koji je avion bolji da onda neka i kod kupnje automobila za svoje potrebe neka kupuju 25 godina stare a ne nove i nije važna cijena od 13 miliona po komadu za te naše novce mogli su kupiti manje aviona ali puno mlađih ili 6 novih pa za par godina kupiti još toliko a mislim da bi bilo dovoljno da su kupili još helikoptera američkih jer baš nadzvučni avioni i nisu za ovakvu konfiguraciju hrvatske ,ali šta se tu može kad se ne pita pilote nego postolare i kovače svoje sreče hvala gospodinu Selaku želim mu mnogo sreče i zdravlja u životu i da se puno ne sekira jer ga nitko od političara ne sluša
bp
bez_padobrana
01.4.2018.
Odustani
Jako je bio odgovoran kad je testirao MIG-ove u Ukrajini i potvrdio da je remont dobro napravljen...
Dk
Deaktivirani korisnik
01.4.2018.
Odustani
Bez-padobrana možeš ti napraviti remont na starom stojadinu koliko god hočeš on je uvijek starudija i voziti se par kilometara
ma
matalan
01.4.2018.
Odustani
Piloti MIGa su šusteri za izbor F16..
Dk
Deaktivirani korisnik
01.4.2018.
Odustani
Matalan: Taj isti pilot je pilotirao sa F 16 i nije šustar nego je vrhunski probni pilot i ratni veteran na starim kantama od miga
Anarhosindikalist
01.4.2018.
Odustani
Smiješno je dovoditi u sumnju pilotske vještine Selaka. U dva navrata je izvrgnuo ruglu američku obranu njihovog nosača aviona na združenoj vježbi u Jadranu. U
dvosjedu je s njim tada letjela i zabezeknuta američka pilotkinja kada su letjeli svega nekoliko meara iznad mora kako bi prošli ispod radara.. Selak je letio na f-16, u Americi, a koliko je poznato, jedini strani pilot kojemu su Izraelci dopustili let nad izraelskim teritorijem. O bravurama tijekom DR ne treba ni govoriti.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
01.4.2018.
Odustani
Anarhosindikalist: bravo nema se više što dodati Gos Selak je legenda ratnog zrakoplovstva i to je to moj duboki naklon poštenom čovjeku
ZlatkoHH
01.4.2018.
Odustani
Anarhosindikalist, nije mi jasno radi čega izmišljaš. Selak nikad nije upravljao F-16, nikad. Provozao se u njemu i to je sve. Također nikad nije bio na Izraels
kom nebu. A što se tiče leta 4-5 m iznad mora, to stoji. Istina, vidjeli su ga prekasno, ali samo zato, jer su isključili prizemni radar upravo radi toga. Znalo se da će letjeti na tim visinama, ali se nije znalo sa koje će strana doletjet, a doletio je sa zapadne, odnosno na sa 260.
Prikaži još ↓
MM
Mrki Medo
01.4.2018.
Odustani
Čovjek je legenda, ali je ovdje fulao čitav gol i u studiju se ponašao kao da mu je povrijeđen ponos. Čudno kako se prešućuje da je Ivan Ivandić bio u povjerens
tvu za izbor i tvrdi da Selak nije potpuno upućen.
Prikaži još ↓
Anarhosindikalist
01.4.2018.
Odustani
@Zlaja, nemam razloga izmišljati. Dovoljno je proguglati. Dakle, evo citata:"„Imao sam priliku letjeti na borbenom avionu F-16. To je odličan, agilan i visoko m
anevrabilan avion koji je dobro opremljen. Sjedinjene Američke Države su ponudile blok 70,72 što je naučna fantastika...". Sljedeći citat: "U Izraelu je doživio veliku čast kad su mu Izraelci (što ne rade) dopustili kao jedinom(!) stranom pilotu da samostalno leti na njihovu lovcu (prerađeni MiG 2000, s avionikom F-16)..Prikaži još ↓
Anarhosindikalist
01.4.2018.
Odustani
I za kraj, opet citat: "Nije, međutim napredovao u karijeri, u zadnjih 20 godina prešao je s čina pukovnika u onaj brigadira i dobio jedno odlikovanje, a u miro
vinu ne odlazi u činu generala. Sudbina je to “kauboja”, pilota borbenih lovaca, kojima svi skidaju kapu što lete na muzejskim primjercima kojim mogu oboriti i F-14, ali kad slete, “ne šute”, nego imaju stav i svoje mišljenje. Nije to baš dobro za karijeru."
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .